25.12.10

Rumahku Syurgaku (*_*)

assalamualaikum..

rumahku syurgaku..wah!!! stlah pnat merantau negeri org,akhirnya aku alek gk umah ak..
betul la ckp org,rumah ibarat syurga,,n harini aku merasainya..i really miss my house..hahaha..
so,dlm merantau negeri org ni bnyk larh experience yg aku dpt..skaligus meby ni hadiah percutian aku bb dpat 5A3B dlm PMR2010..nyway thanx to my parent..love you all larh ..

aku g cuti at terengganu ..saje sruh parent ak g holiday kat sna..btw tu plak tmpat klahiran aku..slama 15tahun aku hidup.,tp 3 tahun je aku smpat mmbesar kat sna..g plak time tu aku masa kcik..hehe..lg lar ta engat papew..ksian3..=(    so after 12 year,bru aku dtg sini balek..bnyk prubahan Besar at t'ganu ni..[parent aku ckp,mklum lar time lahir tu aq kcik lg..huhux]

..time sni aku dpat jmpa kwn2 lama aq..yg duk kmaman..ceyh.dluw kcik2 bleyh main msak2,kawen2,,tp skg da bsar jmpe pon malu kucing..hahaha..lawak lorh..so ktorg nginap umah kwn papa aku..1st time duk kmpg wokk!! mmg terbaik dari ladang!!
rumah tok aku tak de lar kekampung cmnie..so,mmg best lar dpt rsa dri duk kmpg..
then kteorg g jlan2..spoil gk lar jln2 time msim tngkujuh nie..yg pling aku tkot skali time tdow kt resort..
ptg tu aku tgk ombak oke jew,tp mlm tu aku rsa laen je..maklum lar air tgh psg,tmbah ujan plak..mcm2 aku pk..dlm hty aku bnyk kan doa at Allah..tkot gk kn,tp alhamdulillah kmi skeluarga x de papew..after enjoy our holiday kt t'ganu,ktorg btolak pgy kL..
ha,kat sni plg aku bengang..seriously i said,ak x ska hidup kat kL..
expecially mlm krismas nie..mcm ragam mnusia ak jmpa..

alkisah ragam orang Kuala Lumpur
assshh,,skali tgk kL nie mcm ngara asing plak,bnyk sgt mat bngla,indon yg tah pape..hadoiyai..
yg aku ta tahan skg ni da bnyk m.nyah,bapok..ak ada gk t'jmpa sowg m.nyah nie..tah tgh gdoh pew tah..na gdoh tu ta ksah la kn,tp gdoh tgh2 jalan,,bengang,kalau cun x pew gk..hehe..n yg pling aku ta ske bnyk sgt org jual ubat batin tpi2 jalan.blocking je tmpat org na jlan..lau na jual pun pgy lar cri tmpat strategik skit..isk3..urm,time mlm krismas ni jgn kata lar..mcm2 crita ada..yg smbutnya kristian,,tp ad gk melyu Islam yg smbut..eeeii,x rsa brslh kah anda..dgn mnum,mbuk,usung awek,uh..so disgusting..then pg tu b4 ktorg btolak balik,ade ktorg jmpe 2 minah ni,sorg tangechi,sorg gi mlyu tp ala2 indon lar,,dyowg nie tgh sronok menari+bgelek dpan hotel ktorg nginap uh..tah ape lar yg dyorg wt aku pn ta pham..skali tgk mcm owg tgh gian,skali tgk cm owg mabuk un ad,,tp,,my sis ckp dyowg cm tgh tggu mngsa..tah lar,ak pn tatawu cter sbenar..mls amek tawu..so mmg lar aku ak ckp,aku ta ske ada kt kL,jln sesak,org pn kbnyakkan nya cm ta baek je [wrga asing shj oke]..tkot ak ..sgguh mnyiksakan..

oke lar.aku rsa stakat nie je entry aku..aku pn bkn jnis pndai sgt na bcerita..ahakz..so,,T.E.O.S..Wsalam =)

No comments: