25.3.11

Saya dan dia......

assalamualaikum..


Ape nak jadi?
haha.menceritakan tajuk ini..dah 0ne week my sis cik Nad cuti.
Best dapat luangkan masa dengan dia..banyak aktiviti tidak berfaedah aku buat dengan dia.
HAHA. cik Nad kau memang merosakkan aku sepanjang percutian kau kan?
haha..nyway saya suka luangkan masa bersama anda.
You teach me a lot of new thing that i never know before this.
kau juga ajar aku macam2 benda yang gila2..
ewwww...

SAYA DAN DIA.... 
cik nad.thank you for teach me how to wearing the tudung..
cik nad thank you for teach me to play a game until i hanker.
cik nad thank you a lot for snap2 with me.:)
nanti kau tak de tinggal aku keseorangan.sedihlah aku macam nie.
aku tak boleh nak sembang2 dah..isk3..
so  sebelum kau balik ,jom kite buat keje gile lagi nak?
haha..memang tak berfaedah.but it's fun for wasting time with you. 

my Life so enjoyable with you, cik nad ;)






No comments: