28.3.11

secret admire :)

Alhamdulliah...yes..siap jugak keje addmath aku..
Tak sabar nak tulis Blog ..hehe..

wow!!!
Secret Admire???
jeng..jeng..jeng...:) 

Menarik tajuk aku hari ini..secret admire..siapa lah pernah ada secret admire eah?haha..
antara salah seorangnya adalah aku..Ok.biar aku bercerita..


KISAH 1
 
Masa aku darjah 6 dulu ade larh aku di admire oleh sesorang..Tapi aku pulak yang jual mahal..ex lah katakan..hehe..best sebenarnya bila diri ada admire..dah tu kat sekolah.Rasa macam tiap-tiap hari nak pergi sekolah and tak nak balik.Kalau boleh sampai ke rumah aku dia nak ikut aku..ngeeee.(over pulak)
Tapi sayanglah.time tu i just only 12..So aku rasa macam biasa2 je..bila dia lalu sebelah je aku buat tak tawu je..tapi dia pulak yang menggelabah..haha..aku suke mainkan dia[Jahatkan saya?].But never mind..itulah namanya Cinta Monyet yang dirasai oleh Si dia..Thanx sygs sebab kau pernah suke aku..


KISAH 2

Ehem..tapi sekarang nie berlainan pulak yang jadi dekat aku.Kalau dulu Si dia yang admire aku..Tapi sekarang aku pulak yang admire seseorang.Masa aku study dekat Highschool dulu aku ade minat seorang mamat nie..He's looking good.Always smart.Jalan pun bolehlah,ade gaya,and yang penting....
He Always SMILE at me .ouh..terasa jantung ini seperti nak tercabut..sabar je larh .Tapi tu semua permulaan sahaja..oke..yang sebenarnya..aku yang perasan..dia selalu senyum dekat membe aku tu.and tuptup..aku dengar diorang sebenarnya dah KAPEL.Ahh!!betapa malunya aku..hahaha.Tapi aku tak kisah..
Bagus jugak aku minat dia..Tiap2 hari rasa semangat nak pergi sekolah..And tiap2 hari jugaklah aku akan pergi TANDAS untuk memperbaiki tudung aku yang senget benget..Tetapi itu semua dulu punya ceritalah..


KISAH 3

Seperti yang kalian tahu ya..saya ini seorang yang sangat susah didampingi kerana saya seorang yang pendiam .So mase form3 bila aku mula berpindah ke sekolah baru..Aku aim seorang2 mamat dekat sekolah untuk aku jadikan dia sebagai mangsa..Nahh..dalam mata melilau..i look at one boy..he really handsome boy.Always SMART. Always clever.So aku pun mulakan operasi aku dengan menanya kawan2 aku tentang mamat ni..And yang sedihnya ape yang aku tawu tentang mamat nie semuanya tentang keburukkan.Antaranya he always looking for girl who same standard with him.He always SMILE for girl in his class only.He always put his lefhand inside the pocket.He always control macho.Huh.yang penting sekali dia suke pandang rendah terhadap orang yang kelas belakang.=( Kenapa sampai macam tu.aku baru nak minat kau tawu tak?di sebabkan tu..aku tak jadi nak minat dengan kau.[sedihnya]


KISAH 4

So selepas mamat tu.aku teruskan lagi pencarian aku.Aku terjumpa dengan seorang mamat nie..dia seorang yang comel.Always SMART.suke senyum malu2,and dia tak suke bergaul dengan perempuan.Bagus.I like.Tapi yang menjadi masalah,time aku suke dia.Membe dia pulak yang perasan,and membe dia cakap dia suke aku..Aww!!Terkejut saya.tapi saya ignore je membe dia tu.Sebab saya nak awak .Tapi sayang aku sempat jadikan dia secret admire aku selama 6bulan je sebelum dia pindah pergi sekolah teknik.hmm
.[sedih lagi]
 

KISAH 5

Wow.I already sixteen.Ade lagi tak yang aku nak cari?hehe..mestilah ade..Dalam aku mencari2..aku terpandang seseorang.He Always SMART,smile.and macam tawu2 pulak yang aku suke dia.Nie yang buat Hati saya berdebar..haha..So aku mula tanya2 pasal mamat nie dekat membe laki yang kenal dia.And membe aku nie macam dapat tawu pulak yang aku suke dia.Aww!!Malu i taww..!!hehe.So kawan aku nie beria2 ajak aku masuk silat.Aku ingat sebab ape.Rupenya sebab S.A aku tu ader sekali.Tapi aku tak nak sebab aku lagii segan kalau ada dia.huh.[penat menaip] so,sampai sekarang hanya dia yang aku usha,dan jadi semangat aku untuk selalu datnag ke sekolah. tQ sygs..[mati kalau bF aku tahu] hehe.

Itulah cerita dan kisah aku..agak malu but its really fun.

No comments: