26.5.11

-my Future -

Addmath class tuisyen.
wow! every tuesday saya akan pegy tusyen addmath.Dan stiap hari selasa itu juga lah ada satu perasaan yang selalu datang time aku tengah study dlam kelas.huh.Maybe i was the 1st person who sat infront of the scary sir.haha.
Bila aku masuk je kelas tu,badan aku tiba2 peluh.Aku tak tawu ape masalah aku sebenaqnya.Nak kata aircond x de..Tipu lah.Aircond ade.sihat lagi.Dah tu bukak kipas lagi.But why my body was sweat?aiya..manyak prob maaa..
So bile aku pikir2 balik, maybe sebab aku terlalu takut dengan cikgu tu kot.Ye lar cikgu tu suke kutuk kelas aku.Expecially him.Dia selalu kena dgan ckgu tu,,But nevermind.for me.that wasn't a big problem.Aku tawu kata2 dan nada cikgu tu mmg sindir,tapi bagi aku,aku anggap tu satu cabaran untuk aku.Selagi mana dia mengata kami,selagi tu aku rasa semangat nak belajar addmath,Aku nak buktikan kat dia yang kami budak2 4PA pun layak nak ambil addmath :)
so thank to my sir .walaupun cikgu kata macam2 saya tak pernah ambil sebagai bencian.Tapi saya ambil kata2 cikgu sebagai smangat yang membakar hati saya untuk berusaha lebih lagi :) thank .
: )
; )
Your hard spirit
Nur Ammarlina Nasir
[ Pelajar yang selalu berpeluh bila dengan cikgu ]

No comments: