11.6.11

Lepak Di hujung minggu




Hyep.! Lepak di hujung minggu bukan bermakna saya lepak dengan aktiviti tak berfaedah oke! Haha.

Tengah hari : Papa ajak pegi tengok wayang.Nak tengok citer kL Gengster.Kononnya la.Adik2 aku nak pegi sangat.Best ke? haha.Macam tak. Malas tengok wayang.Bazir duit je. Baek amek astro first =D
[promote astro].hehe. So aku pun pujuk mama buat kek. Mama pun suruh buat sendiri. Konon naksuruh belajaq la kan?haha Bagus2. Aku pun siapkan bahan2 .

Petang : jam menunjukkan pukul 4.18p.m ''mama,ape nie,cepat la,kata nak buat kek.Tido je Bile nak siap keknya?'' Mama pun get ready nak buat kek. Mama suruh aku pukul butter sampai gebu.[katanya]. So aku pun buat la ape yang mama suruh. Then sibuk la adik2 aku datang. Ami, he's good in this case! haha. Aku pun mintak la bantuan dia. Buat tu, buat nie.Dah tu mai pulak adik aku lagi sorang ,Ayul. isk3. sibuk je kome2 kan? haha. aku pun ape lagi.Lagi excited la buat kek. =) seronok. Then dengan bantuan mama, dapat gak buat kek oren. Siap! :-) maaf la,gambar kek tak sempat ambil :)

lepas je habis buat kek. Papa ajak pegi lumut, konon nak jalan2 amek angin. Tapi?? haha,paham2 jea la kan. Tak kan nak gi sana.Bosan so, kitorang pegi masuk dalam base. Baru first time aku masuk dalam tu . :) kami pegi maen boling. Terbaikk la. Asyik aku kalah. hehe. Juara terbaik is my mom.! then me ! then my sis,miss nadia. and last my dad and his gang ami :) haha. Btw this was the best gathering and kesian laa kak dengan ayul tak de.  see the reaction -->>
Winner bowling :)
sengeh lebar jea ! ami blurr
 
suke suki !
 
buat muke agak kegilaan
Hari yang menggembirakan. Harap dapat gathering lagi.
nice with my Family
L.O.V.E. THEM  M.U.C.H, M.U.C.H  AND  M.U.C.H

=D

No comments: