8.7.11

Kawan

Okay Harini nak cerita pasal kawan.
yee..agak2 best tak hidup tanpa kawan? eww. Mesti bosan kan?
so biarkan kehidupan anda penuh dengan KAWAN okay.
Tak kira kawan kita macam mana sekalipun. They always be my friends 
<3 I LOVE MY FRIENDS SO MUCH <3

Muhd Hasif Romli
hye my bestie. hee, love you yeah. Hope you happy. i'm glad can be your best friend.
Hope you always happy. Best la jadi kawan acip. sungguh bahagia tawu . bOleyh gila2 sikit. hee
banyak la benda kita share kan? hee, And mar harap we will be Friend forever =P
And tQ dengan sikap anda yang sentiasa MEMAHAMI saya yang always HOT AND SPICY ni =)
thank you sso much kawan
saya sayang anda =)


Nurul syafeQah jaaFar
Ini kawan aku since aku form 3 at new school =)
aku suke gaduh dengan dia. Even sekarang kelas kami dah tak sama. Its okay. Kami masih kawan
Walaupun ade jugak gaduh2 beso dengan dia. Tapi alhamdulillah, aku still dapat kawan dengan dia.
hey budak. saya sayang anda :P
kawan aku nie sentiasa memiliki hati yang TENANG,COOL katanya lah kan.
hee. tapi bagi aku, hati kau mcam HOT AND SPICY je.ngeh3
tapi tu semua biasa je.Janji kau tetap BEST.
ape yang membezakan kami?? (",) hee.


Suhaina Talib
sue? haha. Budak nie suke dengar crita aku. Dalam kelas aku suke cakap dengan dia. Kesian kau. Tak boleh fokus. I'm sorry. Bagi aku, kau nie pendengar setia. Best ouh. Then dy jugak teman setugas aku. Suke tgk time bila dia marah =)
Ayat selalu yang dia sebut mesti "ammar,aku sakit perut'' haha. Suke sangat cakap ayat tu. Sue2. thanx jadi kawan aku and suke dengar aku POTPETPOTPET dengan kau =)
Budak nie tak suke orang panggil dy amoi (!)


Asmieza Shazlyn Kasim
Kau =) haha. Seorang budak yang unik =)
nak tawu nape kau UNIK? sebab kau kalau gelak sure keluar air mata.
Lawak la. sekali tengok macam orang Menangis pun ader. isk3. hee.
Tapi best duk dengan kau. Suke bagi nasihat .And suke buat lawak giler. Haha. ape la.
Seorang budal yang COOL babe .hee.Tq jadi kawan saya =)
Unik ketika ketawa =)) 





Tak kira kawan kita macam mana sekalipun. They always be my friends 
<3 I LOVE MY FRIENDS SO MUCH <3
Tysm

1 comment:

Eiza GreenAppleKu said...

di harap tali persahabatan ini akan kekal hingga ke akhir hayat. no gaduh2. salam perkenalan dari saya. :)