13.11.11

Twitter

Assalamualaikum.. Hye my blog ;)
Eah2, tajuk pasal twitter lah. HaHa. Ceyyy.Saya dah maju, dah ada twitter baqq hang. hikhik.Ni semua kakak aku punye pasal lah. Dia lah yang ajar aku buat twitter nie. Kalau tak,haromm aku nak buat twitter. Tak reti guna pun. ahakz ;') By the way..ade ape dengan twitter nie? Okay, biar aku puji Twitter sikit .ngehehe..

TWITTER ada apa denganmu?

Ha mai sini nak bagitaw. Twitter nie best, sebab senang je nak guna.We can tweet whatever we want. Tak kiralah ape2 pun. And aku tengok twitter ni banyak orang yang bersopan yang menggunakannya. Hahaha.Tu diaa..ayat skema baqq hang. Twitter pun tak perlu kita nak LIKE2 bagai macam FACEBOOK . Cuma kalau kita suka kita RETWEET je. Senang kan? Twitter nie tak perlukan budak-2 yang bajet Hot. Kalau nak bajet Hot pegi Facebook je.Okay. And DP kita dekat twitter tak lah sebesar DP kita kat facebook tu.. DP kita kecik-2 molek gitu.. Cute kan.kan? hikhikhok..Oh yeah. from twitter jugak kita boleh sedar yang actually lebih banyak lagi orang yang lagi hebat dari kita. And buatkan kita rasa rendah diri ;) Heee.. Bukan macam kat FACEBOOK..semua orang bajet bagus,Bajetnyeww(!)  #EhTerasake!!!! Hahaha.
One more thing, bila kita pakai twitter,hubungan kita dengan artis lebih rapat..I mean, senang nak communicate dengan mereka.. Tengokk.. Skema lagi.. eewww(!) hikhik.. By the way, dekat twitter tak ade nak berRELATIONSHIP sangat.. kiranya takperlu nak menunjuk-nunjuk yang hampa ada bf/gf whatever. Senang kan? #Simple and #Senangdigunakan :D

Thank you very much tu @nurulnadianasir sebab dah ajar saya bertwitter. Sebabnya saya lebih mengenali dunia luar berbanding dunia facebook saya :) Jom beralih ke twitter..wink**** Tapi Facebook janganlah menangis pulak..I tetap setia dengan you jugak,, hihihi,,

p:s// Habislah Marc Zuckerberg lepas nie. Ramai orang dah pulun buat twitter..

Warning : Kita buat twitter bukan nak kejar followers,kejar populariti or whatever else. Tapi nak menambahkan rakan. Jangan salah guna twitter untuk memaki or menjadi Hotstuff bagai. Kalau nak jadi Hotstuff balik pakai Fb okay ..tatatatatata~

Muchosloves 
Nurammarlinanasir
Follow my twitter --> @NurAmmarlinaNasir
Hihi..promote twitter pulakk..
oppss..Bukan nak kejar Followers okay =)

No comments: