1.1.12

I have a new Hobby

Assalamualaikum awak semua :)
Hey, see the title. Serious, I really excited about my new hobby. 
Korang punya hobby ape eyh? Share with me.
Okay lah, my new hobby is i love COLOUR . Saya suka sangat mewarna sekarang ni. Tak tawu lah kenapa suka sangat tengok kaler-kaler ni. Rasa sedap je. Haha. Maybe 2012 brings me a new hobby in my life. Start minat colouring nie bila saya tengok sepupu saya mewarna buku Cinderella. On that time, saya pun join dia sekali. Seriously best sangat dapat mewarna and bila dah complete kaler, saya rasa puas hati weyh. Cantik sangat. *Bangga sikit* kahkahkah . Sepupu saya yang baru umur 4 tahun pun pelik tengok saya yang TERover excited mewarna buku dia. Hoho,sorry ya !


And tak sangka pulak yang my sis ni minat warna jugak. Ape lagi, bila pegi shopping tadi terus je ajak papa pegi beli colour pencils. Rambang mata bila tengok banyak sangat jenama colour. Ada  Steadler Luna, Swan Stabillo, Faber Castell. Tak tawu nak pilih yang mana. *Roll eyes* hihihiDekat sejam stay dekat situ pilih warna punya pasal, finally I choose Faber Castell sebab warna dia cantik-cantik. And saya suka sangat kaler yang warna gold tu. Dah nampak warna gold tu terus saya ambil lah Faber Castell 24 Classic Colour Pencils. My sis pun sibuk jugak nak beli.Papa cakap ambil je,so my sis main testing-testing colour dulu. Lastly dia ambil steadler luna 24 colour pencils.. And thank you very much to my ayahanda sebab izinkan saya beli pensil warna. Thank you so much.Love you papa :)



Me :: Bila sesuatu barang tu dah terlalu cantik, saya sayang nak gunakan..Bhaha, now I just keep my colour pencils and not using it. lol.. Sayang sangat nak guna :D 

You know what..
Sometimes
 COLOURING  
makes 
our
life
more
AWESOME
and 
WONDERFULL !!

Muchosloves 
anakpakciknasir :
Enjoy my new hobby :D

2 comments:

nurulhidayah said...

hai, saya rase awak besarkan ruang sidebar je kot, and also the clock.hehe.:)

nurulhidayah said...

yup removelah clock tuh.:), then letak lagu awak kat tempat y senang nak pause.:)