10.1.12

New, New, New !

Assalamualaikum, weyh korang :) Minggu ni dah masuk minggu kedua saya jadi pelajar tingkatan lima. And korang nak tahu tak, saya dah dapat kelas baru. :D Dekat bawah sekali and tak payah naik tangga lagi. At first memang saya tak suka dengan kelas yang baru tu, sebab...NOISY. Sangat-sangat noisy and tak boleh nak fokus dengan apa yang cikgu cakapkan. But, it just a begining. I must try to handle it myself. And i hope that was not my problem in this year. InsyaAllah. And, korang tahu tak, saya tak duduk dengan kawan tahun lepas :( Suhaina,SEDIH tak dapat stay dengan kau lagi wuwuwuwuw n____n Saya duduk sebelah Inani. She is quite clever girl in my class. Memang untunglah dapat duduk sebelah dia. Saya dapat banyak tips yang berguna. And dia always ajar saya sebab saya tak sepandai dia. :') And actually, saya rindu sangat dengan Suhaina, rindu nak gossipgirl dengan dia. Hihihi. Tapi tahun ni dah tak boleh lah, kena fokus lebih. Kalau tak habislah pelajaran saya. Sabar untuk bergossipgirl :)
Hey..I got :
  • New classroom
  • New places
  • New friend
  • New situation
*Everything is new ! New ! New !*
Not happy chinese NEW year okay. Hikhik.

Tak sangka rajin pulak saya nak update kan. Selalu petang-petang macam ni saya suka bukak kilang proses taik mata.Hewhew..Jangan main-main. Laku weyh kilang saya nie. Hahahah.lol. Maybe sebab harini dekat sekolah takde subjek yang berat macam addmath and mathmode kot.*Kira saya Happy Tuesday lah harini.Kihkihkih* 
Okay,thats all for today with my short entry. Malas nak membebel panjang-panjang. Nak siap-siap pegi tusyen pulak. ^_^


Me :: JANGAN kita pandang tangga dengan pandangan yang kosong.Tapi berusahalah untuk mendaki tangga tersebut sehingga ke puncaknya. Hope faham my meaning.


Wassalam readers :
Muchos loves : nurammarlinanasir >_<