21.1.12

Shopping !

Assalamualaikum. Hola ! Hye ! haha. Macam ape je.Kalau boleh semua bahasa nak taip kan. Entah ape-ape entah. Ho yeah! Baru balik shopping. I admit, even luaran naampak saya macam kureng sikit pegi mall,tapi sekali kalau dah pegi, habis semua saya borong. Tapi kalau tengah berduit boleh lah. Kalau tak berduit sure peegi cuci mata je lah. Okaylah, saya pegi shopping bukan dekat tempat HighClass macam korang. Tak pegi pun fourskin,converse,jusco,Queensbay macam korang. Saya pegi Tesco je. Dah itu yang ada dekat sini. Terima je lah :D 

And jangan fikir saya suka shopping benda bukan-bukan. Itu semua pembaziran okay. Tadi saya shopping bukan beli baju or whatever, tapi beli buku and barang-barang nak sekolah je. Actually my sis kan dapat baucar RM200 untuk student. So, dia bagi saya baucer RM50.  Ape lagi. Borong sakan lah. Banyak giler barang. :D

Thank you sebab tak kedekut dengan aku. Sayang kau sis >_< Muahh sikit :-*

No comments: