3.1.11

1st day at schooL ;-‽

assalamualaikum,hye..

<3   <3    <3    <3    <3   !!!!!!!!!

Wah,akhirnya dpat gak aku pegang laptop nak menaip new post ni,hehe,setelah berebut ini lappy sama kakak saya,dapat juga saya guna..ahahahaha..so today...bersamaan 4.January.2011,aku nk story sikit pasal 1st day aku kat sekolah..
hari isnin,walaupun aku tak bersemangat nak pegi skolah,tapi dlam hati..dup dap,dup dap gak..maklum larh, 1st day in 2011.nak masuk form4 plak tu,mane tak rase debarannya..hehe..tambah pulak pagi tu hujan lebat,,aiii,,dapat tido sedap nie,di baluti dengan selimut..fuhh,,konfem x bgun2 ..hahaha tapi...apelah nasib seorang student mcm saya nie,nak ta nak kena bgun gk,sbb ma'am x abes2 ktuk pintu bilik,bising2 saja..hehe,so dengan 50% semangat and 50% tidak semangat,aku pun pegi gak skolah,slamat smpai lmbat,hihi,x de lar aku nk jmpe sape2..biasalah,muka bangun pagi,konfem muka poyo+toya an..hak3..
so...smpai perkarangan skolah,aku nmpak....budak2 form3..muka toya je semua.haha..ada yg wassup sna,ade yg assalamualaikum,,,ada yg brpelukan...haish..cm tak jmpe stahun plak..ngeee~`
tah pape..so aku pun cri lar mmbe aku..ktorg g dewan sbb tak der phimpunan,aku pun stay situ smpai balik je sbb ade sesi orientasi..

Kenapa orang panggil aku SOMBONG?? ;-S

eeeiii,plik jugak lar coz mmbe aku smua pggil aku smbong..ye ke aku smbong?ya Allah,serius aku tak tahu aku dah jadi mcm tu,,so untuk mmbe2 aku,aku mntak maaf lar sbb dh tersmbong dgn korg semua TANPA aku sedari..sorry giler,bkn niat aku nak smbong,tp msalah aku nie yg 50%-50% je jiwa aku yg ada kat sekolah td,aku mintak maaf sangat2 oke.and lagi satu,TOLONG lah jangan panggil saya BUDAK PANDAI..nak kata bangga tu x lar sgt,sbb ada org yg lagi pandai dari aku,so bila korg pggil aku dengan gelaran tu,aku jd MALU..bak kata org putih..ASHAMED/SHY..hahaha..segan la..aku nie biasa je..x pandai sngat,and x lah la mim ba ba sgt.. sderhana je..mcm mna korg knal AMMAR yang dulu mcm tu la aku skg..nothing change about me..owkey!!

setakat ni je entry aku..
sudah kuyu mata saya..
nanti tak bangun pulak..hehe.
tata.[c u nxt ]

and for tomorrow,i hope..
tomorrow is better than yesterday..
;0)
~T.E.O.S~
Wassalam..

No comments: