17.1.11

Luahan cahaya

assalamualaikum,,

Adoiyai..lama nye tak update blog kesayangan aku nie..isk3..
rindu sangat kat blog cahaya nie.haha.tapi nak buat camne kan..busy study larh,susah dh nak update blog.. ;(
okey,banyak cite yg aku nak story kat sini ,harini je aku free, so nak lepak jap kat ruangan blog nie ,
hehe..

SCHOOL ?

SO sepanjang aku school nie,mcm2 yang jadi.. expecially pasal pelajaran..ouh skrg dah masuk form 4 nie xboley honeymoon lar..huk3, i thought i can honeymoon when i'm in form 4..my thinking so wrong..huhu..
tapi tak pe,belajar punya pasal kena gk lar kan.nk xnk life ,must go on..=)
so dah selamat masuk kelas perinsip akaun ni..best dapat belajar tapi xbest sbb aku hilang kawan gile2 aku..huh,sedih la bila kena berpisah dengan membe satu kepala..agk berat nak terima kenyataan tapi kawan aku selalu pesan ''wei,kat mana pun ko,aku ttp ada dgn ko lar,lgpun PA kn kelas yg ko nak,ko usaha lar,belajar rajin2 owkey?'' aku senyum je dengar dia bagi nasihat macam tu,sedangkan hati aku?sedih yang amat..tapi selamat kiteorg still satu sekolah..hehe,so to my dearest friend,tQ for advice me,aku janji study elok2..chaiyox2!! ini lah dikatakan kawan sejati.,sentiasa myokong satu sama lain.. ; )
 tQ cyunx pQah..syg kau larh..,<3 terbaikk wok..<3



thanx untuk kawan..
andalah kawan sejati
yang sentiasa menyokong saya..
thanx a lot my all friends..
love you all..

LUPE KAWAN ..?

Agak2 sape erk yg lupe kawan? haha..entahlah,malas nak mention nama dia kat sini, aku taw kau seorang yang baik,dulu kau baik sangat dengan aku.kau janji macam2 dengan aku ,tapi tak sangka janji kau tu janji palsu..cakap tak serupa bikin,perangai kau ni macam kacang melupakan kulit taw tak? tapi takpe,sekarang memang time kau senang,sebab tu kau lupa aku kan?sokayh,aku boley terima,tapi nanti kau susah JANGAN CARI AKU taw.sebab time tu aku tak tawu nak tolong kau ke tak..sekarang memang aku terasa dngan perangai kau,tapi aku pendam je,tak pe lar..lagipun kau dah jumpe kawan lama kau,sebab tu kau lupa aku kan?hah,tak suke nya aku..dahla,bukan niat aku nak burukkan kau,tapi aku cuma nak kau sedar je,sape yang selalu ada dengan kau time kau susah dulu?sape yang selalu tolong kau time kau susah?mungkin sekarang kau lupa,tak pe,nanti kalau kau ada masa kau ingat2 la balik eak. aku nak pesan je,,jangan la lupe aku ,kadang2 aku pun perlukan kau jgak..tapi kau je yg anggp mcm aku tak wujud,,tak pe lar..
IT'S YOU !! ; (


aku pun perlukan kau jgak..
walaupun aku tawu..
kau tak perlukan aku..kn?
hmm..  ;(

KEBAIKKAN FACEBOO ..  ; )

hah,dah dekat setahun aku menjajaki kau,tapi aku tak jumpe pun kau,,sedih sangat,sampai la aku pindah pun aku still tak dapat contact kau. Kau pergi mana eah?kau tawu tak aku rindukan kau?kau tawu tak aku selalu berdoa aku dapat kawan dengan kau?kau tawu tak aku tak pernah lupe kan kau?kau tawu tak aku terlalu rindu3 kan kau? hehehe..[tacing lebeyh] selamat lar aku ada facebook,aku try gak cari kau kat facebook,tapi kau tak de,kau letak nama ape eah?isk3..alhamdulillah,dalam aku sedih terkenangkan kawan lupe kawan,tapi Allah jumpe kan aku dengan akak kau kat facebook,akak kau tanya ''salam,nie amarlina ek?ni akk syazreen,dy mnx no amrlina,tlg bg erk,dh lama dy cari'' kau tawu tak ape perasaan aku time tu?aku rasa bahagia sangat2 dapat tawu tentang kau..menitis air mata seorang kawan..selamat kita dapat kwan lg kn syazreen?aku harap kau tak pernah lupekan aku walaupun kita lama tak contact,hahaha,tu larh kebaikkan facebook,dapat temukan kita dengan kawan lama,,tp syg la..kau tak de facebook.padan la aku cari kau tak jumpe,,hak3,,rupanya kau takde fb..syaz2..apa2 pun,aku harap kau jangan tinggal aku lagi,aku sayang kau n sarah.u always be my bFF ..love you all..syazreen,sarah,ammarlina..{friends forever}


best friend forever
bFF never be replace..

THINK BEFORE YOU DO IT !!

Aikk,ape jadi nie?haha,aku nak cite sikit pasal kawan aku,kenapa tetibe korg nak tukar kelas lain eak?aku tak paham lah..alasan korg tak pandai addmath?tu je ? and korg sanggup tukar kelas lain sebb tu je?isk3..
come on la,aku bukan nak marah,or cakap apa2 kat korg,tapi tu lar..aku nak cakap sikit,aku pun tak pandai addmath gak,tapi aku cuba lagi..and aku akan terus cuba..korg jangan lar ptus asa eak..dont give up.addmath semua orang cakap xpandai,bukan korg je..korg fikirlah,org lain semua nak ambil addmath expecially budak2 cina,kenapa kita tak boleh?kita try lar dulu k.mane tawu ada rezeki kita study and boleh pandai addmath..hehe..insyaAllah..so kawan2 sekelas dgan aku,tolong lar fikir elok sebelum nak tukar kelas lain..THINK BEFORE YOU DO IT ..

APE JADI NIE ??

I absolutely
LOVE
Mr.H....
love you sygs..
; )
Eh2,,ape jadi nie? kenapa sampai nak putus? haha..ni lar yang jadi kat diri aku,aku pun manusia tak fikir panjang gak.hehehe..aku dah buat keputusan terburu2 dengan meminta si dia untuk lepaskan aku..OMG!
ape dah jadi ni..hati sayang.tapi bila tgh marah tu je yang aku mintak..huh,look so stupid is it?isk3...
tak pe lar..untuk Mr.H.... i'm sorry..i admit that was my fault..i never think to do it,xpernah terniat nak putuskan hubungan kite nie..and i hope you forgive me,i know it's hard to you to forgive me because it too hurt..i'm really2 sorry dear ..   ; (
and thank jgak sbb tak lepas kan saya..=) sayangg awak..thanx masih setia dgn saya,,thanx msih mmpercayai saya,thanx masih sygkan saya,and thanx sangat2 sbb tak terpengaruh dgn ckp kwan2 awk tu..thanx a lot sayang..love you Mr.H....  ; )



Setakat nie shj entry aku..
~ c u nxt ~
wassalam
T.E.O.S
; )

No comments: