12.6.11

Come Back To school

Assalamualaikum. Baru bangun tidow.Tetibe ase nak hupdate blog. 

Awal giler aku tido. Macam semangat pegi sekolah jea kan? Tah pape. hehe.

Macam citer ape pulak kan? Come back to school.even nie hanya cuti semster sahaja..

ape perasaan aku eyh? Entah la.Nak kata happy.I think nope.

So aku tak tawu nak cakap camner perasaan aku nie. Aku sebenarnya action je smangat nak pegi sekolah.Padahal  malas je kowt.

Aku nak cuti lagi boleyh tak? Malas la aku nak pegi sekolah. Tak bersemangat tawu. huh, Sengal je ka.?

Btw ape2 pun memang kena pegi sekolah jugak.walaupun agak membosankan.

Dah la my homework tak siap lagi.aishh.Benci tawu. haha. Tapi tak baik.

Asyikcakap benci je.Pape pun kene pegi jugak. kan3?  So. to Nur Ammarlina Nasir.  

study more,more and more
oke. Nak tidow. Tata.
Wassalam 

No comments: