15.6.11

Pelik tapi...

Pelik Tapi Itulah AKU

Orang cakap duduk depan boleyh bagi PERHATIAN yang lebih berbanding orang yang suka duduk 
di belakang. Betul ke?Haha. Tapi berbeza dengan aku. Aku seorang yang lebih suka duduk di belakang.
 Boleh fokus.
Kalau aku yang duduk depan,aku suke berangan,ape yang cikgu ajar sure aku tak paham.
Heh sengal kan?
aku pun tak tawu.Ramai cakap pelik. Ye la.semua orang boleh FOKUS bile duk depan.Tapi aku?Aku tak boleh.Aku kena duduk belakang.Baru boleh fokus gila.haha.macam ape lagi.

WHAT EVER EVERYONE SAY, THAT'S THE FACT !
saya memang seperti itu !
Saya memang macam tu. So ,untuk mereka dalam kelas,Saya mintak maaf kalau port belakang dah di booking,dan saya harap...Tahun depan saya duduk belakang lagi,Saya tak nak duduk depan sebab saya tak boleh fokus,Fikiran aku merewang fikir bukan2, So,,maaf ye..
Harap anda faham saya.
TERIMAS! 
=D

No comments: