18.6.11

sports day

sports day

Bersemangat sukan je pelajar2 smkss kan? Awal2 pagi lagi dah tunggu depan pagar :) Konon semangat la.Padahal semua ada niat lain2. Sape tahu? kan? hee. Selamat aku jumpe zue and fiza.Ye lar.kalau tak,aku tak tawu nak pegi mana. maklumlah.orang macam aku nie first time pegi STADIUM. hehe. So ,agak laen skit la bila buat sukan dekat stadium.Best uwh ! hehe. And sometimes buat aku teringatkan band aku yang dulu.Lawan dekat stadium jugak.But nvm,itu kisah lama :) So semangat la kami ambil tempat yang tinggi.Konon senang nak tengok acara kat bawah nuh. Haha .Tah pape membe aku.Perangai pelik2. Tapi nasib la. Tak kena halau ikut rumah sendiri. Kalau ikut rumah,mmg bosan la,tak der membe So,Thanks friends. 
Kenangan sentiasa bersama anda.and sedeh tak dapat snap2 dengan Pqah,wani,iza,and nisa =(





No comments: