22.10.11

Memalukan bila....

Gotchaa.. (!) Hahaha.. see the title? Memalukan bila..?? Jeng.jeng..jeng..
okay, nak jadikan cerita... harini 22 Oktober 2011.. Kami badan pengawas SMKSS(seri samudera) buat jamuan makan-makan untuk majlis akhir. So aku dengar cikgu cakap pasal jamuan :


Hari : Sabtu
Tempat : Lead View Hotel(Tingkat bawah)
Masa : 11.30 pagi (Pendaftaran)

So ape masalahnya? Dah bagitau detail-detail. Ape yang malunya?? Hahaha.. ni la citernye..Aku dah siap-siap nak pegi amek Cik ShafeQah nie.. So suruh papa dropkan aku dekat sebelah billion. Aku pun bukak pintu HOTEL LEAD VIEW tu. Tengok kiri kanan.. Dalam hati aku cakap " Awat sepi ja. macam tak dak orang?" Memang tak de orang pun. Yang ada cuma operator hotel tu je. Then aku ajak pQah pegi masuk pintu belakang.. Okay.. she open the door and look around..Aik, no one at there.. Aku mesej ain. 
''Hampa kat mana? awat aku tak nampak hampa? sorang pun tak dak nie" 
Then ain reply "kiteorang semua kat bawah ni. Cepatlah .. ramai dah sampai" 
Aku dengan pQah pelik.. ape maksud ain cakap yang.. ''Ramai orang kat bawah nie?'' gila ke ape? Orang pun aku tak nampak boleh pulak cakap ramai orang..pQah pun pegi tanya abg yang jaga kat dalam tu. ''Kat sini ada jamuan pengawas tak??" Abang cina tu buat muka Blurr.. ''talak jamuan " Haishh..
Dalam hati aku dah rasa dah sure ade something wrong nie..

Aku pun tengok balik kad Jemputan yang cikgu bagi tu..

Hari : Sabtu 
Tempat : Horizon Garden
Masa : 11.30 pagi

Omg.. Tengok..tengokk.. kan saya dah cakap.. Mesti ada something wrong nie.. Haishh.. Rupa-rupanya aku salah tengok tempat lah.. Alamak.. MALUNYER SAYE !!!!!!!!!!! hahahahaha..
Aku pun call papa suruh amek and hantar aku pegi tempat yang BETUL. Sampai kat sana ain dah gelak2.. Hang memang kan. Pekena aku jaa taw.. Sama macam nani..
Ish..malu sungguh la .. muahahahaha. 

Tak taw nak letak kat mana muka ni. Cik shafeQah. anggap je macam tak de ape2 jadi.. Terbaikk lah :)) 
Bagus dengan riaksi anda yang selamba.. Ilikeee... 

Lots of Laugh 


Pengajaran : Lain kali jangan excited je nak pegi. Tgk lah tempat sama. Kan dah malu. hihi..

F.D.O.M.H
nurammarlinanasir



No comments: