16.11.11

Blog walking #Eh nope.Jalan2lah (=

Assalamualaikum.. 
Mood : Rasa nak update blog selepas dengar lagu Teman Sejati
Huaargghh (!) *Cara anak king kong menguap.*  serupa macam aku, hik3. Tadi dah ingat nak tido lepas baca buku Mastika. Then tetiba teringat pasal jalan-2 dengan kawan aku  petang tadi,Ohmaigod..
Firstly rancang pukul 4petang nak keluar dari rumah, Konon nak cari tempat tusyen lah kan.Tapi macam hampeh jer, aku mesej sorang tak balas. *Then baru teringat dyorang takde kredit* Haih, macam mana nak contact? Handphone aku dah lah problem kan, aku ingat tak jadi. So buat tak tawu je lah kan. (: Last2 Sue cakap Meza dah ade kat depan rumah dia. What?? Depan rumah? Aku takut cek mek tu marah, siap pun ala kadar je. Then bila dah naik moto tak tahu arah tuju nak pergi mana, Haih,macam orang tak betul je. Kejap nak pegi sana, so kami decide nak pegi beli CoolBlog jer.  Then dah sampai depan coolblog tak jadik nak beli ,sebab takut cair*Cis,alasan tak logik* Then terus masuk billion cari port. Ronda and puas cuci mata terus ingat nak beli CoolBlog yang tak beberapa cool tu. hikhik. Terjumpa satu ice blendz yang lagi baik punyaa. Konon nak try la kan. Sebab sedap je tengok Krim dy, Chocolate nye.Fuhh..!  Then order kat orang tu.

 SUE : Blackurrent + Vanilla blendz Regular 1
 Meza: Strawberry + Vanilla blendz Regular 1 
*Tapi last minit meza teringin nak Latte.Tah ape nama pun kami tak tawu nak sebut,Cis*
Order la Latte satu.
 Aku :  Chocolate + Vanilla blendz Regular 1. 

Memang kaya la makcik tu harini kan? Sekali beli semua maw yang REGULAR punya,Tamak! Dah bayar semua, kitorang lepak padang. Sambil lepak baru aku terasa nak TERmuntah. Eew! Kenapa loya je tekak aku ni? Haih, Rupanya depa pun rasa benda yang sama, Whoops.!Aku kene racun makanan ni. Haha.
No lah. Actually kiteorang tak lalu sebab krim banyak sangat. Eeeww. Masa makcik tu tengah buat rasa sodap la pulak,Tapi bila dah minum banyak2 rasa macam loya,mual and muak. Macam kita makan kek yang full with cream.Memang rasa mual kan? Dah tu tambah dengan Vanilla. 
Lagi lah rasa macam Yoghurt Full Cream.OH NO!! Takut gemuks , hihi,.



Chocolate +Vanilla with Full Of Cream !

Tengok macam sedap tapi ingat bila dah full sangat cream tu sometimes boleh buat kita rasa mual and muak. Btw tak sangka, dalam rasa nak muntah2 tu boleh jugak aku habiskan IceBlendz yang tak serupa Ice tu. Haha, Sue cakap "Sumpah this is the first and the last i buy it " Oh really? Tahu beli CoolBlog pun tak pe kan? Ade jugak bijik2 pearl tuw even tak seCool Cream. Hehehe.
Tengok , kata nak cari tempat tusyen, tapi? takpe,Kira okaylahKita bertusyen merasai IceBlendz.Kann?

p/s: Lain kali nak beli jangan tengok dari luaran je. Macam orang putih selalu cakap "Don't judge a book by its cover" Macam tu lah kami pun.Jangan sebab tengok cantik then terus beli. Macam =_= je kan? Pttff =,=

Okay. Mata dah menagantuk nie. .Nak tido. Tatatata (=
Muchosloves
Nurammarlinanasir

No comments: