17.11.11

Entry Berani Mati to *4 Prinsip Akaun.*

Assalamualaikum.Hye uolls. 
Sebelum nak teruskan menaip, aku nak tanya ade sesape kecik hati tak dengan aku selama aku ada dalam 4 Prinsip Akaun nie? Okay lah.Before hampa cakap ape-2 baik aku sedar diri dulu.Aku taw selama aku dalam Group 4PA eHhee  nie aku banyak bagi dakwah-2. For sure most of you tak sukakan? Aku mintak maaf  kalau ade yang buat hampa terasa hati. Aku post benda-2 tu nak bagi kesedaran je.  Tak bermakna when i post that article diri aku ni dah cukup hebat and dah cukup kuat iman aku dah cukup alim,dah cukup bagus or dah pandai sangat agama nie. No ! Please dont think like that. Aku tak sehebat mana. Aku tak sekuat mana pun,aku pun orang biasa and always buat salah.   
 Bila aku post benda tu aku cuma nak sedarkan kita semua and diri aku sekali. Kalau ade kata2 sindiran yang buat hampa terasa, dengar merendah diri aku mintak maaf . And please jangan ingat bila aku mintak maaf ni aku Bajet dah insaf . No, I'm not like that. Aku minta maaf sebab aku nak mengubah diri aku lagi elok. I know some of you ade yang tak suke aku kan bila aku cakap pasal soal halal haram? Okay , takpe aku tak kisah kalau hampa tak suka (:
Aku cuma pegang pada prinsip ni jer " Tugas kita hanya menyampaikan dakwah, pasal orang nak terima atau tidak, itu mereka punya pasal. Tuhan tak tanya, kita sebar dakwah sampai dia berubah atau tidak.
Yang Tuhan akan tanya, adakah kita cuba untuk berdakwah atau tidak?" Itu jer. So tak salahkan kalau aku terceramah kat hampa? I want all of my friend to be more better than now.Mungkin hampa akan cakap "Bajetnye minah nie nak buat blog minta maaf bagai dah tu sesuka hati nak orang berubah,taikk jer." Takpe. Aku terima. And aku faham,pendapat and pemikiran manusia berbeza-2 kan? InsyaAllah i'll accept it.

Aku nak mintak maaf kalau aku ada termengumpat, termengata ,terjeling, terperasan, terpukul, tersepak, terkutuk or whatever else.Kalau nak sebut kesalahan aku,jangan cakaplah,Banyak sangat dah. I hope sape2 yang penah terkena dengan aku, aku minta maaf sangat2.Btw ni aku buat listkan nama budak kelas kita yang aku rasa aku memang buat salah dengan hampa semua.

So, let me talk about the lady's first :

Lady's First
  • Syahira Fauzi *Cenget,sorry penah buat hg menangis*
  • Farahin *Salmah, be a good student okay,*
  • Amira * be a nice girl*
  • Fatin *belajar rajin2*
  • Yana * peace *
  • Shikin * My big sister in class *
  • Fara * manje,nak jadi penolong boleh? *
  • Ain *.Ingat SPM.Ok*
  • Linda*budak comel*
  • Zue *ajar aku addmah?=,= *
  • Fiza *awat hg comei?*
  • Afieza*Jangan loqlaq sangat and jalan jgn cenget2 hihi*
  • Meza * Jangan mai skolah lmbat*
  • Suhaina *I know you can do math (:*
  • Nani * kenapa pandai sgt?jeles :) *
  • Cik kiah *jangan merajuk2*
  • Athira *jangan serious2*
  • Izzati *err..jaga diri baik2.Okay*

Okay budak perempuan complete kan? Haha (; Berhasil ingat membe aku

Lelaki pulak.

  • Meon *Jangan tido sgt yer*
  • Adam *Jangan nak tdo jer *
  • Haziq*study lagi sbb hg tu pndai sbnarnya*
  • Ammar *Jgn asyik kena buli jer *
  • Hussin *Study hard *
  • Akem *Senyap sikit boleh? (: *
  • Acap *Study akaun taw,msti boleh kalahkan aku *
  • Ali *Ingat,next year SPM *
  • Anep * err.. Jangan bagi org terasa lagi eah? *
  • Didi * Berpotensi kalahkan aku *
  • Afdzal *Mcm mana hang pndai akaun? *
  • Bazli *Study hard *
  • Nabil* Math terror,whoot2 *
  • Wan *Bila nak turun takhta ni? jeles *
  • Iman *Fullkan kehadiran taw*

Okay. Dah full 34 kan? Haha. Susahnya nak ingat (: semua macam2 ragam kan? Btw nice to be your friends. Yang mana dah kena dengan aku tu, i'm sorry againts. Yang mana aku komen pasal diri hampa tu, jangan marah eyh. Aku cakap berdasarkan ape yang aku rasa. . And aku taw, ni lah entry berani mati yang penah aku buat sebab aku luah terus ape yang aku rasa. So, kalau ade ape2 salah or sesiapa yang terasa aku mintak maaf lagi sekali, .Kalau tak puas hati ape2, Face to face jer dengan aku. Okay. (:

Giler ahh.. Berpeluh aku menaip ni.. Takut punya pasal. Nak publish pun teragak2 nie. Tapi takpe.Berani kerana benar tak salahkan? And kalau aku ade buat salah, tegur lah aku. Aku pun ade banyak gila2 kelemahan yang aku kena  baiki lagi. Kalau ade salah, tegurlah (:


Maaf sekali lagi kalau aku komen salah, Ni berdasarkan ape yang aku rasa selama setahun aku sekelas dengan hampa and aku harap hampa dapat terima dengan positif. Okaylah, setakat nie jer entry aku *Cis,macam buat surat kiriman pulak * Haha, Btw, see you soon. Harap berjumpa lagi tahu depan. 
#Oh yeah ! Remember this :Success is not a destination, it's a journey. Let's strive the best for the SPM and let Allah handle the rest.#
Bittaufiq wannajah fil imtihan!

p:s// Hope jumpa next year semua sihat2 and jangan ade yang datang nanti takde muka pulak hikhik (:

Deeply from my heart:
nurammarlina
anakpakciknasir

No comments: