9.11.11

Dah check..

Assalamualaikum.. 
Okay firstly when i open the website rasa bedebar2. Macam nak menangis pun ade. Tak tahu nak cakap ape. Tapi sebelum tu.. Tolong CLICK DI SINI UNTUK SEMAKAN =D..
Sure tertanya2 semakan ape kan? Hahaha. Takkan semakkan calon kahwin kot. Hihi. sure2 lah semakkan RESULT Peperiksaan Akhir Tahun.Kan?? So how. bila first masukkan IC then tgk result,wah, Bedebar2 rasa kan. Jeng3.. Terpapar markah aku.. Tetibe rasa nakmarah kan. hey, my name is NUR AMMARLINA. Bukan NOR AMMARLINA. Hihi. Nevermind.. :'D

Ha kan.. Terkejut kalau parent aku tengok result aku.. Memang Memalukan. Tak tahu nak buat macam mana lagi dah. Tetibe rasa mcam nak menangis =(

Perbandingan Markah :

See ...
Sangat berbezakan markah aku. Macam tak stabil je. Yang pelik mula2 je okay. Bila dah akhr tahun.. Markah aku macam jatuh tergolek dari gunung.. Hahaha..Maybe sebab time orang lain study aku asyik bermuka buku je kot..Ha,amek kau. Markah pun naik turun2 lah kan.

Ape-ape pun aku rasa aku perlukan azam yang baru untuk capai taget aku next year ..
2012 here i coming =) ..
 See you soon 2012 .Bakal penentu masa depan aku ;)

No comments: