21.12.11

Nightmare :')

Caption : Seorang anak yatim yang rindukan ibunya
*Melukis gambar ibunya dan berharap dapat memeluk ibunya*

Assalamualaikum, hye korang, dah sembahyang subuh belum? Kalau dah, sini lepak teratak saya. Kalau belum pergi sembahyang dulu (:
 Hey, macam mana dengan tido korang semalam?Everything okay? Bagi yang nak ambil result pagi ni, sure lah tido tak lena kan? Haha, but the same thing happen to me. Saya pun tido tak lena semalam. Now, rasa macam dah blurr pula otak ni. Tapi takpe, saya tetap nak update blog. Okay guys, last night i really have my NIGHTMARE. -___________-
Tak tahu nak cakap macam mana, tiba-tiba dalam tidur tu macam-macam yang saya mimpi, and yang tak bestnya, saya mimpi tentang my parents. Selamat terjaga, cepat-cepat saya beristghifar. Then lepas tu dah tak boleh tido. Rasa macam sakit sangat otak ni sebab asyik fikir tentang mimpi yang ngeri tu. Tiba-tiba rasa rindu padaNya semakin mendalam. Rasa nak sangat jumpa dengan Dia, and finally azan subuh berkumandang. Alhamdulillah, dekat situ saya dah luah semuanya dekat Dia. Rasa tenang sikit hati saya. Ingat nak sambung tido balik sebab sakit kepala sangat-sangat. Tapi tak jadi sebab saya ada terbaca satu artikel ada cakap, selepas Subuh seeloknya jangan tido balik. Rezeki tak masuk. So jangan tido yer cikammarlina. :')
p:s// saya tahu, mimpi itu cuma mainan tidur. Semoga apa yang saya mimpikan memang betul-betul mainan tido saya and bukan terjadi secara realiti. Amin :') Rindu mama dengan papa sangat-sangat.
 

No comments: