7.12.11

Yang istimewa tentang dirimu (:

Assalamualaikum :) Hye uollss.
Semalam tak update blog , sebab semalam saya BADMOOD gila-gila. Tak taw nak describe macam mana badmood saya tu. Sampai sekarang pun rasa macam badmood jugak. Punca? Saya pun tak tawu.:(
Okay, back to the topic. The Special About You.. Actually kalau saya ada depan dengan dia susah saya nak cakap,saya sayang dia sangat-sangat. Bila dia ada depan mata, saya rasa macam nak peluk and tak nak lepas dah. Kalau boleh saya nak dia sentiasa ada dengan saya sampai saya boleh membalas segala jasa dan budi baik dia selama hidup dengan saya. Saya selalu fikir, macam mana kalau esok bangun pagi tak de lagi orang yang teristimewa tu? Ya Allah, saya lah orang paling lemah kalau Kau mengambil dia terlebih dahulu. You know what, actually dia seorang yang sangat tabah dalam menghadapi dugaan hidup, I love to see her lifestyle, Sometimes kita sendiri akan rasa macam 'Wow, superbnya my mama,semua dia boleh buat' :) penah tak rasa macam tu?? Kalau tak penah, cubalah merasainya. And..and the awkward moment, bila mama tengah mop lantai, dia boleh pesan dekat anak-anak "jangan datang dekat sini,jalan licin,nanti jatuh" Ya Allah, kenapa mama boleh cakap macam tu dengan anak-anak? Saya sanggup kalau saya yang jatuh.Tapi bukan mama. Saya takut sangat kalau jadi apa-apa dekat mama. I really Love you.. And tak pernah saya lupa bila saya pernah sakit dulu, mama yang jaga saya. Punya lah mama risau dengan keadaan saya,mama sanggup bangun pukul 3 pagi and datang jenguk saya dekat bilik sebelah. Maybe mama tak taw, actually on that time saya tak tido pun, tapi saya cuma pura-pura tido. And time tu saya dapat rasa mama kiss pipi saya and give me a big hug. Mama cakap ''Kesian anak mama''. Masa tu saya boleh tahan air mata je. Punya lah mama risau dengan keadaan saya,. Thank you mama. Pernah dengar tak ayat you are everything to me? Selalu kapel-kapel je yang akan guna ayat tu, and today, i sendiri yang nak guna ayat tu and specially to my mama,Nurain you're everything to me,you're my soul. I cant live without you mama :(

Selalu orang tanya kenapa saya tak nak duduk hostel and sanggup pindah Perak. Hello, kenapa selalu tanya saya macam tu, Saya terlalu muda untuk tinggal di asrama. And alasan yang paling kukuh sekali sebenarnya saya tak boleh berpisah dengan mama.Tak dapat bayang kalau saya stay hostel sekarang ni, maybe saya dah menangis kat tepi pagar kot. wuwuwuww T_T Biarlah orang nak cakap saya Anak Mak, Tak boleh pisah dari ketiak mak ke ape. Saya tak boleh hidup kalau sehari tak dengar mama beleter. Sure rasa macam somthing lost dalam telinga saya. Kalau saya stay asrama sape nak bebel dengan saya? :( So.. Ape saya kisah? Awak semua tawu mengata saya penakut.Tapi awak semua tak tawu perasaan saya bila berpisah dengan mama.:(  Cukuplah untuk tiga hari mama tinggal saya and balik Penang. Saya tak boleh ikut sebab ada exam akhir tahun. So i need to stay at my home alone. And tawu tak selama dua malam saya menangis teringat mama. See.Nampak kan? I really miss you mum. And saya rindu saat saya kena marah, then mama akan cuba pujuk balik sampai saya tenang. I admit, sometimes maybe saya ni macam anak-anak lain jugak. Pemalas+kurang ajar+degil+tak baik+tak pandai or whatelse. Tapi saya harap, saya akan jadi anak yang berguna untuk mama oneday. Kalau boleh saya nak membahagiakan hidup mama. And, forgive me for all what i've done to you. Saya mintak maaf sangat-sangat. Harap mama dapat maafkan anak mama ni. 






I love and always miss you mama :(
From deep of my heart,
Nurammarlinanasir.
::Anak mama yang bermasalah::

No comments: