24.1.12

Saya sayang dia seadanya.

Assalamualaikum, hye peeps. Rindu nak berblog. Lama jugak tinggalkan Bloggie ni. Selamat masih elok and tak bersarang lagi >_< Awak semua sihat tak? Hope semua sihat :) Actually entry kali ni untuk Budak Teknik tu jugak. Haritu dia dengan family dia datang rumah saya. Saya ada dekat atas tengah kemas bilik, then dyorang semua panggil nama saya and cakap dia dah sampai.. What ? Dah sampai? Ya Allah,seriously tak percaya yang dia dah sampai depan rumah. Gile rindu dekat dia. Macam nak kasi big hug jer dekat dia. Rindu sangat-sangat. And finally jumpa jugak dengan dia. Wah.. Dah semakin kurus lah budak ni. Tekanan ke bhaii? hahahah. Jangan lah tension-tension okay. Lagipun kau jugak yang nak stay hostel kan? And hope kau tak culture shock. Semua tu baru permulaan, and jangan lah kau anggap satu bebanan okay. Enjoy your new life. Jangan lupa contact taw. 017_-_ _ _ _ _ _ _   ^_____^


Kau Berubah :')

Tengok-tengok.. Aku dah nangis sebab kau berubah... Ehemm. Bukan nengis sedih okay. Tapi nanges pasal kau memang berubah :) Aku pulak yang malu dengan kau :D
Yang penting sekali, dia dah berubah weii! Totally change ! At first memang tak percaya. Aku tercari-cari jugak mana BCF(BestCousinForever) aku ni? Tengok-tengok dia dah pakai tudung. Fulamakk. Selamat aku GIRL weih, kalau aku BOY dah lama aku tacle kau. Hikhikhik.. Omeyyy gila kau! Serius omeyy! Aku dah lama tunggu kau berubah. And thank to your new life. Memang banyak yang kau perlu buat. First sentiasa bersabar. Maybe selepas ni ada je mulut jahat yang akan mengata kau. Tapi biarlah dengan pendirian kau.Okay. Jangan cepat berubah.Semoga kekal berpakaian macam tu. Jangan lah segan-segan taw. I always support behind you dear :) And ingat kita berhijab kerana Allah bukan atas paksaan. Semoga niat kau betul yer sayangs. And thank sebab sudi share masalah dengan aku even aku ni sometimes bukanlah pendengar yang setia macam Zhou :) Hihi. And tak lupa gak sebab kau dah bagi aku happy time cuti nie :D Happy gila stay dengan hang hoho >___<
Belajar rajin-rajin taw! taw! Jangan sia-sia kan buku kimia and fizik yang aku bagi tu. Mahai kot.. bhahaha. Tak de lah, study hard untuk capai cita-cita kau jadi P_ _ _ T .
I love you so much! Jangan lupa call aku okay babe!

Saya sayang awak seadanya c(:
Dah macam bf/gf pulakk hihi.


Muka aku bahagia dapat tumbuk hang :D Heh heh heh..

Alolo..Omeynya kita dua.. !! Bhaha.Tengok anak sapa >__<



    " We dress to please Allah and only Allah gives handsomeness/beauty to his servants " 
From your lovely BCF: 
ANAKPAKCIKNASIR. 
Wassalam 

1 comment:

fawah said...

HAHAHAH! love you more cousin!
aku rindu kamo,harap2 nanti kita boleh bercerita lagi noh!!
insyaALLAH semoga jumpa di lain hari,..haks!
AMIN!! semoga berkekalan macam nyh!
dan akan jadi better lagi. <3