21.4.12

Awesome Day !

Ehem-ehem ..Assalamualaikum ahli blog sekalian!
 
Yeayyy dapat udpate lagi. Just nak share special moment with my friends :)
Nak citer bebanyak pon tak tahu camne nak describes. So citer secara ringkas sahaja okay. Harini untuk pertama kalinya aku ikut trip pegi Kuala Kangsar. Even ada membe aku yang stay Perak berkurun lamanya, tapi ada jugak yang tak pernah sampai Kuala Kangsar. Actually motif kiteorang pegi sana sebab nak melawat rumah anak-anak yatim. Sebelum pegi memang dah tak sabar-sabar nak pegi sana. Errr.. tak sabar nak jumpa 'kawan angkat' yang baru sebenarnya.. Mana tawu boleh dapat jodoh kat sana kan..Kih3..

Berbalik pada motif sebenar kami, Alhamdulillah dapat juga sampai sana and jumpa dengan Kawan angkat yang baru. Group aku dapat seorang adik angkat.. Omeyy giler!! Hahaha Jangan jealous.. Budak ni baru 15 tahun, and her name is Izzatul Syahira. We just call her Ira. Bila duduk sekali dalam 1 group and dengar kisah adik angkat kiteorang nie,, memang tacing habis lah.. Nak cerita kat korang takut nangis pulak nanti . Selamat aku spare tisu taw, kalau tak sure rumah anak yatim tadi dah banjir sama level je dengan paras air sungai belakang halaman dyorang tu.. Hewhew..

And......Yang penting lah kan. Bagi aku lah kan, pengajaran yang aku dapat kita kena selalu ucap syukur kepadaNya dengan apa yang kita ada. 

Ingat, kalau kita cakap kita susah,ada lagi yang lebih susah daripada kita. Remember that ! Bersyukurlah apa yang ada, Come on, let's say  Alhamdulillah..:)  and the most important is I hope Adik Ira ni success and semoga result PMR adik Ira tahun ni GEMPAQ!

So, here I leave the picture of us :

Ni lah adik syira. *my eyes look at another camera*lollol


Class of 5 Prinsip Akaun !! Terbaikk !










*Tengok yg baju kuning belang tu*
.. dia tu lelaki idaman girl Samudera taw..hihi Including me :O*




Ramai jugak yang tanya pasal mamat yang baju belang kuning tu. I dont know what his name. Maybe Hanafi or Hanif.. Femess kot mamat tu. Semua mintak no dia. Including me *Hoho*  Tapi tetap tak dapat. Budak lelaki tak bagi. Ceyhh!! Oh yeah,, after that, kami pegi Galeri Sultan Azlan Shah. Kenal tak sape? Sape tak kenal tu, balik dok Indon lah weyh. Heh3.. Like seriously, aku memang terpegun tengok kot graduate Sultan Azlan Shah. Yang paling awesome Al-Quran yang Sultan dapat masa pertandingan Tilawah. Sayang sekali kami semua Tak Dibenarkan Ambil Gambaq :( Huaaaaaaaaaaaa.. Sedih...

Here the pictures : * I mean outside of the Gallery *


Membe sporting gila !

STYLE!!
JYEAHH!!
Ape nama benda ni eyh? ('',)
pop ye ye !
Cantiknyaaaaaa.........Pemandangan ! *Haha*


Saya tinggi ! *Haha Sue Pendek*

#SetiapGambarAdaLagunya..  :D
Tu je yang aku mampu cerita. Aku dah mengantuk sangat. Capek wei.. Nak tido mimpi ehem2..ahakz
To them : Semoga tabah dalam menghadapi dugaan hidup.
THANKS  KAWAN. LOVE YOU ALL :)
Nyte. Wassalam

 



2 comments:

Nurammarlinanasir said...
This comment has been removed by the author.
Cik Bella said...

gila gempak ! haha . terbaikkk la dear :)