12.5.12

Mimpi atau realiti?

Assalamualaikum.. apa yang mimpi and apa yang realiti? *tertanya-tanya sendiri* Okaylah, kalau aku cerita pun bukan ada orang percaya sebab aku sendiri pun tak percaya. Actually kan..tadi pagi aku bangun awal and siap-siapkan diri untuk pegi jogging.. What? Aku jogging? Hahaha.. UNBELIEVABLE right? *hahahahhahahahah ketawa tak hengat dunia* like seriously? Aku pun tak percaya. Aku ingat aku boleh jogging dalam mimpi je. Ehh? *jangan pandang aku sebelah mata babe!* Aku semangat gila pagi tadi, so I woke up early and went for jog. Heh, rasa malu-malu pulak nak ceghite.. *teheeee*.. sebab tu title aku harini mimpi or realiti.? Selalu nya kalau aku plan nak pegi jogging mesti dalam mimpi punya. Takdaknya aku nak bangun semata-mata nak p jogging. Tapi aku fikir berat badan aku dah naik je, tu yang 'terpaksa' mengalah juga. Aha..Sempoi kan? Maklumlah, aku risau berat badan aku naik, mana tak nya. Asyik makan Non-stop. Boleh gemukss aku..*chubby pon okay jugak kan? :D * By the way,its normal kalau perempuan takut gemuk.So no wonder la kalau aku takut + risau pun..kannn?  Fuhh.. agak-agak berapa kilo aku turun tadi??? *Haktuihh perasan lebih. Joging tak sampai 5 pusingan..Ahh,,semput kot* Hohoo.. Aku tak boleh lari.Aku tak tawu kenapa. Bila lari aku sakit dekat bahagian perut. Bila kesakitan mendatang aku pun terpaksa stop lari >_< sedih..Nak pegi check dokter lah. Tapi aku takut ahh.. Gua benci hospital babe. err.. Aku sihat ke tak eyh? *perasaan cuak menghantui kepala hotak aku. Heh. Ngada-ngada.*





OH! OH! OH! *Menyanyi lagu GirlGeneration pulak :D* Weih, esok hari ibu.. Aku tak tahu nak bagi ape. Err, boleh tak aku bagi kasih sayang je? Hahaha.. *anak yang bertuah kan?* Its okay what. Bagi kasih sayang + kiss boleh apa. Tak ada pun hukum yang cakap bila ada sambutan hari ibu kena beli hadiah.. Ehem,Excuse me! Aku tak kaya macam hampa semua :D Aku tak mampu okay. Bagi aku better bagi something yang datang dari hati, bukan dari MONEY! Jyeah ! Pilihan yang tepat lagi bijak. So, untuk ibu,mama,ummi,bonda,mummy,mak,emak yang ada di dunia ini 
(SELAMAT HARI IBU) . Mama, I dont tell you this often enough,but I really love you so much. You're such an important person in my life, and I appreciate all that you do for me. Thanks for all the sacrifice you've made.
Thank you mama for born me and tace care of me. Without you I'm nothing, Thanks Allah, And please give my mum a happiness. Show her Your Barakah. Save my mother and give her a good healthy.

 Ilovemymumverymuch! You'll never be replace mama!


 

     SELAMAT  HARI  IBU  NURAIN !

No comments: