30.4.12

Assalamualaikum....


Tepat jam 10.39 malam satu mesej masuk. Aku yang tengah mamai pun bangun and baca mesej tu. Err.. harini aku tido awal, but now aku dah bangun sebab membe aku punya mesej! Okay sambung balik cerita tadi.. Tiba-tiba henset aku bunyi mesej standard. *henset aku murah je tak macam henset hampa* =)  so dekat situ Tertera nama –pQah- . Aku teruskan baca mesej dia. Dia tanya aku  “Weh,num IC kau berape?” Aku yang baru bangun tidur pun balas malas-malas “Kenapa?”  aku ingat dia nak buat apa, tapi tiba-tiba dia cakap “Aku nak check kau punya PLKN lah. Aku tak dapat PLKN”  aku yang tadi tengah sedap-sedap tido terus terbangun.. Gilerr ahh, takkan dah dapat taw result PLKN.. mati la aku. Nanti tak focus nak study. Asyik fikir pasal PLKN. *Hoho*         Lastly -pQah-  cakap “  Haha, memang lah.Dia tulis 2012,tapi siri 9”  
Apa yang dia cakap pun aku tak faham. Gilerr lah hang.. Sumpah buat aku terkejut hang taw. 



Tekejut gila ! Lollol
Kalau tak sebab mesej hang tadi,memang aku tak update lah blog malam ni. Hikhik.. Btw, hang ingat hang tak dapat PLKN ka? I really hope yang hang dapat PLKN.. amin.. Harharhar.. aku kawan yang baik kan? Ngeheheh.. Boleh kita slim badan masa dekat sana nanti :D Tak pun boleh cari pakwe baru.. Heeeeeee menggatai je lebih aku  ni kan? Tapi pa salah nya,dah lama menyingle. Terasa jugak nak Double. Teheee… Macam burger dah aku rasa.. Lollol.. Okaylah, see you next entry. Selamat  Cuti + Hari pekerja *Untuk yang bekerja sahaja* Nasib aku pelajar sekolah je. Cikgu semua cuti kami pulak yang banyak gilerr homework.. Nasiblah kan.. SPM candidates lah katakan :’)  Okaylah saudara saudari .. Time to sleep..Nytes. Wassalam.


PLKN tengah menanti aku dan -pQah- 

1 comment:

dear yayah said...

ahaha.. dl cuak gak time check nama sape y dpt plkn.. lega sgt2 xpyh g.. kekkee