29.4.12

Big Family..


Ehem.Assalamualaikum..


 

 
Hey, sape kat sini ada big-big family? Muehehe. Err.. Aku bukan maksudkan yang hampa punya family ni semua orang gemuk-gemok! Maksud aku, ada tak yang  adik –beradik korang  ramai? Macam aku, aku ada 6 orang adik-beradik… Selalu aku dengar orang yang adik-beradik sikit mesti jelez kalau dengar adik-beradik aku ramai. Don’t worry la ane,aci.. Adik beradik sikit pun ada kebahagian apa. Tak semestinya yang big family ni hidup bahagiakan?  tAPI ..Alhamdulillah setakat ni family aku hidup bahagia,even sometimes my parents always fighting  each other. But for me, its normal lah kan.. Baru lah panggil happy family.. And aku suka tengok family yang sporting,, Yang parents dia boleh join gila-gila dengan anak-anak dyorang . Mesti Best kan?  ;) Adik beradik aku ramai, and semua ada celoteh masing-masing. And yang penting dalam sesebuah kekeluargaan, mesti ada yang bergaduh dengan adik-beradik.. Macam akulah. Always fighting dengan adik-adik aku. And sometimes aku pulak yang kena buli.. Ceiittt..nampak sangat aku ni sama taraf je dengan budak kecik.. *hoho :O
Family aku takde  abang.. And aku teringin sangat ada abang..Sape ada abang? Bagi aku satu boleh tak? Nak pinjam..  hakhak  Mesti best kan ada abang ? Boleh gilerr-gilerr dengan kepala hotak abang.  Sayang sekali aku  takde  abang.. BUT!! Aku bersyukur sebab aku ada kakak. Dua kakak pulak tu.. kau hado? Eleyh,, takde abang takpe,, kite ade kakaklah wei! Hahaha nak menang jugakk.. =) Tapi tulah, skrang kakak aku dah tak stay dengan aku. Sorang belajar,sorang lagi keja.. Tinggal aku sorang-sorang.. Huaaa.. I’m  alone  der.. Sodih lagi =’(   Walauapapun…Aku bersyukur sangat walaupun ada konflik dalam keluarga, kakak aku tinggal jauh ke hap eke..tapi keluarga aku tetap bahagia. Aku harap keluarga aku akan bahagia dunia akhirat.. Amin..

Dulu aku selalu harap ada abang..And yes,, aku ada dua orang abang! Tapi tu lah, they still younger but Nasrul a.k.a Toyol  is taller  than me now! Ahh..my nasrul panjang  bila nak matured? Aku tengok hang poyo gila.. Cepat lah matured sikit.. Boleh belagak hang jadi abe aku..bhahaha.. 

Ciknadia aku nasrul a.k.a Toyol.

Comeikan abe aku nie? * Herghh sengal*


No comments: