28.4.12

Tak memahami




 Assalamualaikum..
Nak tanya sikit boleh? Sikit je. Tak banyak. And soalan aku pun senang je.
Kalau jawab betul aku bagi 101% markah gred A lagi kat korang. Ahaks.Okaylah,Aku nak tanya..
Adakah aku ini seorang yang TIDAK MEMAHAMI? 

:'(
*errr..bagi yang mengenali aku je yg boleh jawab soalan ini* Aku bukan apa, haritu ada
seseorang tu cakap yang aku ni tak memahami.. Ermm.. adakah benar statement tersebut? Sumpah sedih bila ada orang cakap macam tu kan? Sedangkan kita berusaha untuk memahami diri seseorang.. Aku pun ada kelemahan jugak.. Tapi tak boleh salahkan si dia 100 percent jugak. Maybe aku ada buat salah sampai ada orang boleh cakap aku macam tu..Kadang kita buat salah tapi kita tak sedar. Macam tu lah aku. Tapi tegurlah aku cara berhemah. Sentap hati mak nokss bila kau cakap aku tak memahami ! 
Tapi tak taw lah si dia tawu ke tak hati aku ni sentap. Rasanya tak kot. Takpe lah. Simpan je perasaan ni. Sedih tu memanglah. Mau tak sedih si dia yang rapat dengan kita tiba-tiba cakap macam tu. Konfem-konfemlah keluar air terjun dari mata aku ni. Sedih wei! Takpe lah. Hanya mampu bersabar.

Untuk si dia -->Aku mintak maaf sebab aku tak boleh jadi kawan yang baik.
Aku tak sedar pulak selama ni aku bukan seorang kawan yang memahami.
Aku tak sedar pulak yang aku tak pernah faham diri hang. I’m so sorry.

Untuk diri aku : Berubahlah untuk memahami diri orang :’(

nurammarlinanasir

No comments: