27.7.12

Macam-macam perasaan.

Assalamualaikum. Okay, harini saya dapat lagi online. (:
And berita yang saya nak bagitahu ni tak le gempaq mana pun sebab semua orang dah tahu. So saya dengan ini ingin mengucapkan Syabas Tahniah kepada Nur Ammarlina Nasir kerana Tidak dapat turut serta dalam PLKN. Peace (^_^).. Ehem ehem .. Actually saya tak tahu macam mana nak describe perasaan saya saat ni. Sometimes saya rasa macam sedih sangat sebab tak dapat. And rasa jeles sebab kawan-kawan yang lain dapat.  Sure bestkan pegi sana? Parents saya cakap nak buat rayuan and nak masukkan saya. Makk..tak sayang saya ke? huaaa,, >_<  Bila saya dengar bonda saya cakap macam tu,saya mintak simpati dari ayahanda tapi sebaliknya pulak yag jadi. Mereka berdua hanya mengangguk tanda setuju untuk buat permohonon rayuan. On that time tiba-tiba saya rasa macam MOM DAD!! TAK SAYANG SAYA KA? oh my. But I know they are just kidding. And fyi saya sangat sangat teringin nak pegi. Tapi tak tahulah, dengar cerita ada second intake pulak. But mostly cakap PLKN yang ramai dapat ni untuk semua siri. Mean that saya dah tak perlu pegi lagi. Takpelah. Cuma perlu tunggu dan lihat.
Oh untuk membe saya yang dapat pegi PLKN, jangan lah sedih okayy! anggap je anda akan masuk ke dunia Narnia untuk 3 bulan. Bila lagi nak rasa hidup dalam dunia Narnia kan? *Saja sedapkan hati uolls*
Tapi betul saya cakap.. Pegi sana adalah satu benda yang baru and satu benda yang sangat menyeronokkan. Sumpah. Tak tipu. :s BY THE WAY : Jangan lah sedih-sedih sampai bengkak mata nye ha. Act cool lah okay. Chill :D Semoga bahagia di dunia PLKN and jangan lupa kawan lama.
Okay that's for today *saja bagi ceramah nak sedapkan hati mereka yang tak nak pegi PLKN*
Wassalam

No comments: