2.2.13

First Entry in Year 2013

Assalamualaikum, hai semorang!! *menguap* hai 2013. Please be nice with me :')

Lama aku tak update blog, serius aku rindukan blog aku ni :') YES,aku mengaku aku sangat busy bulan satu haritu, aku busy dengan kerja-kerja aku. Aku kerja Non-Stop. And sekarang baru ada masa nak update blog. Selamat bulan 2 kerja dah kembali normal. Ahad mula kembali cuti. Bahagia nya rasa. So, here aku nak ceritakan pasal kerja aku :D Alhamdulillah, masa mula kerja teramatlah penat, sampai rasa macam nak berhenti je. Tapi bila dah lama-lama, okay je. Aku ni tak lah kerja macam korang, aku tak kerja dekat mcd ataupun kfc. Aku cuma kerja biasa-biasa. And siapa sangka dah nak masuk dekat 2bulan aku kerja dekat kedai buku tu. And siapa sangka daripada keseorangan, sekarang aku dah ada kawan.Yes, kawan yang baru! Kami tersangatlah rapat sampaikan orang asyik tanya kami satu sekolah ke. Hahaha, for surely depa semua bukanlah satu sekolah, semua sekolah lain-lain. Aku paling suka dengan akak Lee. She's the best sister. Opppss! aku tak rasa dia sister, aku rasa dia pangkat makcik bagi aku. muahaha. Akak Lee banyak tolong aku ajar macam mana nak fotostet, macam mana nak binding, nak kira stok bila stok sampai, macam-macam lagilah yang akak Lee ajar aku :) Then, tak lupa jugak dengan akak Vani. Even though she is Indian, but she always understand me expecially bila time nak keluar solat. Dia baik dengan kami, then ada lah budak lelaki cina yang selalu buat aku ketawa. Setiap yang dia  buat mesti buat aku rasa nak tergelak. His name is Neoh Xiang ape tah, and kami just panggil dia AhXiang. He is very good guy. Suka sangat dia menyakat kami semua. Sometime aku akan gelak sampai sakit perut sebab suka tengok cara dia jalan. Then, aku ada kawan lelaki seorang. Nama dia Ah Lai, dia ni garang gila bagi aku. Perangai dia serupa macam seorang bos. kalau boleh cara dia cakap macam nak menenking je, sampaikan ada kawan aku yang takut gila dengan si AhLai ni.
Tapi kalau dia baik, baik sangat. Suka sangat permainkan orang. Cis! Cis! Kadang-kadang sakit hati aku  dengan perangai dia tapi nak buat macam mana, setiap orang ada perangai masing-masing *macam iklan yuna pulak* hiks. Then aku dapat kawan perempuan. Syazimin, Amiera, Aqilah, and Zarifah. Nak cerita ke pasal dyorang? Tak payah lah kot. Kalau cerita pasal dyorang sure berjela-jela panjang entry aku kali ni :D however, saya tetap rapat dengan suhaina walaupun dah ada kawan baru. Suhaina tetap kawan saya :)  
Bila da kerja macam-macam jenis orang yang kita akan jumpa. Barulah kita boleh nampak and kenal dengan dunia luar, macam mana perangai manusia. Yeah, itulah lumrah sebenarnya. :)
Okay, sampai sini je nak story mory pun. Bonda dah bising-bising tak kemas bilik. hikhikhok. Okaylay semorang, ada masa update lagik. 
*Love you all yeah*
 Waalaikumsalam   

1 comment:

Unknown said...

^^,
Tumpang lalu .... ~