6.2.11

Today was a Fariytale :D

Assalamualaikum
Sementara menanti hari esok,aku singgah kejap detak blog aku.tumpang tengah ada masa,so nak kemas kini blog aku yang dh bersawang dekat seminggu.
.
.
.
.
.
 THE BEST MOMENT
Untuk harini memang sangat happy,gile,sedih,and tataw nak cakap macam mana lagi dah..hehe
''ina , bangun,kata nak ikut papa hantaq aku.Bangun lar weyh.nak pegi beli beg kat Tesco lagi..'' dengan mata terkebil2,aku pun bangun..memang liat nak bangun pagi2.dah tu time cuti..Tapi nak anta kak aku punye pasal ,aku pun terpaksa bangun mandi,then siap2..
So kitorg pun singgah kejap dekat Tesco.Papa drop kitorg kat tepi jalan coz dy nak pegi isi minyak.
Mama jalan cepat gile,tah hape yang dia cari pun aku tak tawu,yang kak aku excited nak g beli beg dia..
Aku yang sentiasa dengan hp syg jalan slow je.ye lar mesej sambil jalan takut jatuh pulak kan..Aku yang jalan paling belakang sekali..Tibe kat satu tempat nie,ada palang besi kat bahagian bawah..aku yang dah nampak palang tu slow walk jap..tapi sis aku ni kalut semacam..''ina,aku nak beli.....boom..arh!!!''
Aku tengok dia yang dah jatuh tersembam macam DORAEMON pulak..aku yang  tengah mesej terus stop mesej,aku ingat ape la tadi yang jatuh.rupanya...my sis yang jatuh..terkukik2 aku kat situ..Dah tu time tu tengah ada abang2 yang lepak kat situ..Alahai,mesti cik abang2 tadi gelak sakan kan.tapi tak baik taw gelak kan my sis..walaupun aku sendiri yang dah tak tahan nak tergelak..hehe..Aku dengan baik hatinya pegi lar tolong kak aku bangun..tapi sempat lagi bisik kat my sis "wei..malu wei,bangun cepat''.Kak aku dengan steady bangun and jalan selambe macam tak de pape jadi.Aku yang jalan dulu dah tergelak sakan.selamat my mom tolong kak aku cover2.bhahaha..seious malu seyh .even this is a best moment.ngee~
My sis ko jangan marah.walaupun agak malu.tapi best arh ..Bhahaha...
thanx dek,u make me laugh a lot today..
setelah sekian lama,ketawa nur amarlina kembali semula..
tak pernah aku gelak macam ni selepas aku pindah duk perak.
and this was my 1st time i laugh too much until i felt want to cry..
:D
thanx babe ..sayang kamuu

No comments: