21.7.11

Hadiah Harijadi saya =)

Assalamualaikum :) 
 19 Julai??
('',)
hye.
Okay 19 Julai Tarikh yang penting untuk aku. sbb..sbb.. kn, hari ni tarikh lahirnya aku pada tahun1995.
haha..Tapi tahun nie aku lupa dengan bfday aku ni. Mmbe2 aku yang ingatkan.Oh My (!) haha. btw. Mmg best bila lupa bfday sendiri.Sbb..sbb.. orang suke kena kan kita.Then kita akan tercengang.Then baru ingat..Ouh,harini bfday aku,hehe.
And untuk pengetahuan.aku sibuk dengan debat sekolah,so tak ambil port pasal bfday2 nie.hee..
aku busy giler dengan debat. So esok nya nak lawan,aku cakap dengan membe2 aku ,Ali,Inani,and Asmieza.
Aku nak hadiah dari diorang.Ali blurr.Dia kata dia taktaw nak bagi hadiah ape.Inani pulakk ckap hadiah untuk ape pulak?And mieza ckp,''sorry aku busy larh'' .Haha. Relax lar.aku bukan cakap pasal HADIAH yang special-special.Aku just nak hadiah yang simple je.Anda tahu hadiah ape?ngeh3,, Aku nak korang menang debat =) Tu je.
Then diorang pon buat and berlatih bersugguh-sungguh. And bila tiba hari nak lawan.Ali datang dekat aku and cakap.. ''aku takut,taknak larh masuk debat.takut  tak menang.Tak boleh bagi hadiah''aku gelakk je. Aku cakap ''biarlah tak menang pun. Nama pun adat pertandingan kan? Ahakz.Lgipun lawan dengan 4SE.tak payah takutlah =) cool babe''. Tapi bila time debat,aku tengok semuanya Okay je. Ali,Nani,Mieza cool je. Kami always bagi support untuk korang.Alhamdulillah,untuk pusingan pertama kami menang =) Congrates to them. And dyowg semua cakap''Happy Bfday Ammar,this was our present to you darl''  aku senyum je.Terharu sebab tak sangka kami akan menang .hehe..
Muka Ali yang cuak  sebelum debat .hihi.Poyo lah(!)
Tak pueh hati.Nak bangkang jugak nuhh. haha =P
Time tengah debat.Tenang,tenang (!)heee
Cik Afieza yang sibuk jugak,ngee ~(!)

Saya sebagai penyokong 4PA (!)

Sempat je bergambo =P haha

Semangat cik fieza buat kami menang(!) 




Hati dup dap dup dap tunggu debat



Itu sahaja dari saya,thanx untuk hadiah bernilai anda =).I really appriciate it.Thank guys (!)


 

No comments: