20.7.11

Sok sek..sok sek.. =)

Isnin    :  18/7/2011

Assalamualaikum,dan salam sejahtera,salam aman,salam PERAK,,
kih3. ecece.mentang2 laa aku masuk debat,ayat aku pun asyik macam nak debat je.hehe.
Btw aku nak cerita pasal aku masuk debat.
For the first,aku tanya membe aku asmieza,

Aku : ang nak masuk tak debat?Jom la kita try.nampak macam senang kan?Jom try nak?

Mieza : Tu la pasal amar.Aku rasa nak masuk jugak la.Cuba naseb,lagioun aku tgk cter JUVANA tu macam best je debat diorang.Jom la try,kita ajak Nani and Fiza nak tak??

Aku : ermm.Boleh jugak.Jom la g tanya depa dulu.

Inani : La,,knpa korang tak ckap nak masuk debat?Aku mmg lama nak masuk ,cuma takde membe je. So japgi aku g daftar kita la.Okay?

Fiza : Okay jugak,ajak budak laki sape2 yang nak masuk,Mane tawu ade yang sudi =)

Mieza : Ape kata korang tanya Ali? Dia tu macam minat je dengan debat .Jap aku tanya.Okay

Ali  : Eyh,korang nak masuk debat ke?Jom la.Aku memang nak join korang powm :)

TENGAHARI : [cikgu panggil cabut undi. Kami kena lawan dengan 4SE. Tajuk : Rakan banyak mempengaruhi tingkah laku seseorang]

Petang : [Kami yang excited nak debat terus datang sekolah and buat ulasan.Cikgu azoha kmi jumpe]

Malam  : Kiteorang pergi rumah Nani. Nakbincang pasal debat. Macam2 halangan yang dapat kami atasi.Yang tak boleh blah,banyak sangat songeh and karenah membe2 aku nie. Gila2 rupanya depa nie :) hehe
we stayed there until 11p.m o'clock. I can't believe it OMG (!) melalut punya pasal lha. haissh :)

No comments: