10.9.11

Hari raya ~



Assalamualaikum.. Hye. Selamat Hari Raya..=)
Okay , 
1stly aku nak cakap,aku mintak maaf banyak2 kalau lambat wish.
2nd aku nak mintak maaf kat semua orang kalau aku ada buat salah ke buat korang terasa.
  1. Mintak maaf to my Family.. 
  2. Mintak maaf to my Friends..
  3. Mintak maaf to my Teacher..
  4. Mintak maaf to Everybody..
ceyh,banyak pulak kesalahan aku kan? heee.. tak terkira lorh :)
Jadi untuk semua, aku mintak maaf kalau ada buat korang terasa ke.
Maklum la, lidah nie tak boleh nak CONTROL =) ahakz.

Finally, nak citer sikit pasal perayaan kami 4PA .
sangat-sangatlah menarik dan best.
Kalau tiap-tiap hari happy,aku pun nak raya. ahahah..
Boleh tak aku nak raya Tiap-tiap hari untuk selamanya?
hahahaha.
Gila la kalau tiap2 hari raya. Boleh pokai parent aku nak bg duit~heee
So, aku happy dapat raya dengan kawan2 .
Siap boleh karok lagi. tak ke raya SAKAN?Hak3.
sportinglah anda semua =)
Untunglah aku kan?Dapat membe2 yang SPORTING HABIS !
btw, nie pic yang aku suke.
 enjoy the day !!~



3 dara ape eah? hahaha=)

Semua muka KELAPARAN tunggu mak Jue masak! hoho ~

~ Gelak ketawa kawan-kawan ~

molek-molek larh semua nie (!)

Macam budak-budak kan? heee .peace


Aku SUKA gila gambar nie. SANGAT SWEET !

Semua tengah tengok abang panjat pokok ke? haha ~

Muka-muka terbaik larh ~

mereka sangat-sangat SPORTING !!



Bahagia di hari raya bersama mereka.
4perinsip akaun THE BEST.
walaupun kami nie banyak 'Mulut' . haha
kami mintak maaf .
=)

No comments: