14.9.11

Enam bungawan Seekor Kumbang ^_^

Assalamualaikum.. 
Okay let's story about eid.. hehe. dulu kalau minggu kedua semua orang dah kata raya dah HABIS !
eh..eh.. dah dalam kalendar tulis raya sebulan lagi. So tak payah la pandai-pandai cakap raya DAH HABIS !
tension aku mendengo nyer.. heee. ~
Tengok macam aku.. Sebulan beraya nye ha.. kalau boleh nak tiap2 bulan je. boleh dapat Income. kih3. 
Jahat kan aku? Keje mengutip duit je. Maklumlah..aku nie spesies buat2 muka tak malu. Tapi kalau yang tak bagi tu.. No hal lah. Tak amik hati pun.. Tapi amek rasa je lah. haha. Mana taknya. I'm Still Young Okay (!)
I ONLY 16. tapi ada yang cakap aku dah besar, OMG ! ape yang besar pun aku tak paham . ^_^
So tak pe lah. Aku boleh cakap dalam hati " tak dapat DUIT,..dapat MAKAN pun jadilah.." haha..
jadi jangan la time aku nak makan banyak2 nanti ade orang cakap "Dah besar. kena Control makan" eyyy!!
Memang aku cepuk-cepuk orang tu.. Suke hati aku lah aku besar ke kecil lolz. What's your problem? =P
Jadi kalau ada jemputan pasal rumah terbuka ke tertutup or segala OPEN2 ke. Muka aku sentiasa ada. sebab aku suke makan. Taknak duit. ~

Ini al-kisah aku dengan kawan2 aku selepas makan yang banyak.
Mula la datang kegilaan nak snap2 gambar kan.. So ape lagi..dengan dengan seekor kumbang and ditemani enam bungawan.. kami pun merayap naik moto dengan pakai baju kurungnya.. awww(!) Malu lah. yang lain naik skuter,,untunglah kan ? Aku yang naik moto biasa nie. Memang "sexsa" habis lah kan..And after that, kami dapat port yang baik punya. Port untuk KANAK-KANAK RIANG (=
hehehe. memang terbaiklah lepak kat sana.. 

Ni gambar-2 yang aku suke :














Hahaha.. Sorry kalau aku tak ambik gambar2 yang lain. I just take the best picture, =)
Yang aku tak tahan gambar no 7 tuh. Kenapa dengan KAMI eyh? Muke gengster giler..
Maybe muke marah kot sebab Kumbang sekor tu terlepas. Dah tuw dikelilingi aweks secantik kami. Aww !!
Hahahhaha.. Perasan uollss (!) ngee~
Okay thats all for today.. penat cerita and gelak sebab tengok gmabr2 nie. ayoyo.. Sangat-2 lawak!

By the way. 
Sepetang beraya dengan enam bungawan and seekor kumbang sangat The BEST !
Cayalah. mereka memang KANAK2 RIANG-
expecially yang main buaian.. heee~~
Okay tata. wsalam =)

No comments: