25.11.11

Bila dah start cuti,rasa nak p sekolah=,=

Assalamualaikum
=,= 
Hye, cuti-2 nie tak pegi mana-2 ke? Tak -___- ? Samalah macam saya. Saya pun stay rumah, layan Korea,layan Internet,layan Katoon. Huh, Sometimes,rasa bosan je. Kan? By the way,Boleh baca tajuk entry saya kali ni? Bila dah start cuti rasa nak p sekolah pulak.. Sumpah bosan. Tapi pelik lah kita ni kan? Bila dah sekolah terhegeh-2 mintak cuti. Tapi bila dah cuti? Mula rasa nak p sekolah pulak. Motif?? Sebab nak jumpa kawan punya pasal? Kan,kan,kan?(: Dah agak dah. Then,then bila time bukak sekolah time dekat perhimpunan,konfem mulut tak boleh berhenti kan? Ye lah dah sebulan lebih tak jumpa. Bagi yang duk hostel pulak,malam tu sure tak tido. Ayik bersembang je. Hahaha. Pelajar sekarang. Memang selalu macam ni. Expecially saya. Kalau kat perhimpunan lah,pulun cerita macam-2.
Excited gila. Then mesti keluar ayat-2 segala bagai..Etc : "Oh,,ye ke??" , "La..mamat tu ke?" ,"Eah dah pindah? Alaaa", Penah tak jadi kat korang setiap kali awal tahun or first day kat sekolah korang ada guna ayat-2 macam tu? Muehehehe(:
Kalau tak de tu nampak sangat anda tak pergi sekolah on the first day. Kan? Hik3.
Okay lah,thats all for this entry. Actually tak tahu nak cakap ape  dah. Bila dah bosan sukelah merepek sorang-2.Kan? Then blog ni jadi mangsa luahan.Hihi (: 



See that pic? Ha, tu muka saya meminta simpati to my dad. Papa, jumlah jalan-2 please. Ambil la cuti ..Haihh.. I'm bored to stay at home. Tetiba terfikir kan best kalau ada kereta sendiri? Boleh jalan-2 bawak membe.. Hihihi * Tunggu masa je * Okaylah. Lets do something interesting..
=Habiskan masa cuti dengan menaikkan + menambahkan lemak & kalori kat badan=
So dear,jangan tengok-2 saya kalau next year saya dah CHUBBY .kehkehkeh.

Says -----------> Happy Holiday uollss (:

.
.
.
.
.
.
.
.


1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

ZZzzzz.. * Mata tertutup* Muhahaha, Bye-2.
(-_______-)
Muchosloves
me : anakpakciknasir :)

No comments: