28.11.11

Dah berubah

Assalamualaikum..

Hye uollss..


Entry harini is  "Dah berubah ".. Ape yang dah berubah?? Cer teka. Kalau betul saya belanja awak topup RM5. Muahahaha.. I'm just joking. Takde nye saya nak bagi topup RM5. Baik saya topup kat saya lagi bagus *senyum lebar* Okay first thing yang berubah is my background. Dulu background saya polkadots. Tawu ape tu polkadots?? Ala, yang bulat-2 tu,yang cute-2 and comel-2 tu. Hihi.. Now dah tukar. Berbunga-2 blog saya *blink-2*  Blog je yang berbunga okay. Not my heart. Ahakz.. Hey.. lagi-2 ape lagi yang berubah??
Yeah.. if you can see, at the top..My header was change. Dulu header saya ada picture saya kan? Now dah tak de. Just only gambar kartun jer. Saya malulah nak buat header letak picture saya. Saya bukannya blogger tegar pun..So biarlah kita punya header tu simple and ringan. Baru senang nak bukak. Sometimes bila saya blogwalking ada tengok blog yang terlalu sarat dengan bahan-2 ape entah sampaikan lambat je nak load.. So biar simple  janji senang load. :)  kann? 

Okay thats all :)
Tatata
Wassalam 
Muchosloves
nurammarlinanasir

No comments: