28.11.11

I'm addict =,=

Assalamualaikum ..
Hoiii-2.. Tengok entry den.. I'm addict.. yeah. seriously saya cakap, saya ketagih sangat-2. 
Ketagih ape? Hello uollss. Jangan fikir kuning + biru okay. Actually saya ketagih buat header. Hihihi.Kalau boleh all the time asyik nak tukar header je. Kalau boleh lah kan :)  Tapi nanti asyik tukar header orang cakap Bajet Bagus pulak kan? So better jari-2 saya ni duk diam-2. Jangan nak gatal-2 buat and tukar header lagi. Boleh? Duduk diam-2 taw my lovely fingger. Kalau tak duk diam saya gigit-2 awak..Hihi. Actually saya tak minat sangat nak berblogging. Kadang nak tulis ape pun saya tak tawu. Bila dah banyak idea, malas pulak nak taip. But now.. saya suka gila-2 nak taip. Tu yang kadang-2 buat blog nie jadi merapu,merepek. Tapi takpe. Dari buat blog nie bersawang and berhabuk baik saya merapu,merepek je kann? Kalau yang tak suka tu tak perlulah kutuk-2 okay. Saya tahu header saya tak sehebat header awak. Header awak semua cantik-2. Jelly lah saya. :D 
Okaylah. Thats all. Janji saya update kan :) Tata Wassalam

Muchosloves
anakpakciknasir

No comments: