29.11.11

Esok Last Paper..

Assalamualaikum :)
.
..
...
"Yeyyyyyyy!!!!!! Esok last paper. After that saya merdeka!!!! Horayy! Banzey-3!"


Exams are over next year.
SPM sedang menanti dan memanggil saya.
SPM kata mai,
Hati kata mati,
Otak kata study :)
>_<
 Tahukah anda ??? Nurammarlinanasir sangat tension dengar ayat tu. Haihh. How can it happen to me? Bila saya tengok orang semua update status macam tu, saya rasa macam.,, Ohmaigod. Mereka semua dah last paper.That's mean next year is my turn to struggle for SPM. Hakaloh, saya takut sangat kenapa? Watlek sudah lah. SPM lambat lagi. *Otak aku selalu cakap macam tu* 

Motiff? Nak bagi saya leka and lalai..Kan?? Saya tak bersedia untuk menggalas tanggungjawab yang berat ni. Ini tanggungjawab saya untuk menentukan masa depan saya. So, uollss,jangan ingat SPM nie satu bebanan untuk kita tapi jadikan SPM ni satu tanggungjawab kita sebagai seorang pelajar,anak,and hamba yang sentiasa di beri dugaan olehNya. At least buktikanlah yang kita boleh berjaya, at least okay. Jangan asyik fikir diri sendiri, tapi always fikirkan perasaan parents kita. Tu yang lagi penting, eh,,ape lah saya merepek ni. Dah-2 saya cuma nak cakap dekat hati saya "Sabar ye hati, sabar untuk tunggu SPM 2012 bakal tiba. Hihi" and..and "Sabar ye hati, i know you tak sabar sangat nak tunggu SPM2012 tamatkan? "
SABAR ITU SEPARUH DARIPADA IMAN. BERSABARLAH wahai hati. :)

Muchosloves 
anakpakciknasir

No comments: