28.12.11

Opening soon.

Assalamualaikum, lama nya saya tak update blog kan? Rindu lah dengan awak bloggie. By the way, sekolah dah nak bukak, and I'm sure mesti ramai blogger yang cerita pasal sekolah kan? Including me :') Saya tak tawu macam mana nak mulakan, tapi bila fikir-fikir, masa mula cuti sekolah saya rasa bosan sangat and nak sangat pegi sekolah.But now, rasa malas pulak nak pegi sekolah and kalau boleh nak stay dekat rumah je. Hurmm. Manusia..manusia.. Tak pernah bersyukur dengan apa yang ada kan?  Err,,sama macam saya je. Hihi. Sorry lah, bukan tak bersyukur, cuma kadang-kadang perasaan tu yang datang sendiri kan ? Okay, abaikan. Actually saya cuma nak bagitaw yang saya 20peratus saya sedia nak pegi sekolah and 80peratus saya tak sedia nak pegi sekolah. TAK SEDIA okay. Malam-malam sure saya fikir, sape nak jadi guru kelas saya eyh? hihi, kalau dapat cikgu yang garang, memang pandai lah kami kan. Tak dapat nak bayangkan.  

School will opening soon. Are you ready ?  ?



Datang dengan harapan pulang dengan kejayaan. Itu antara ayat yang ada dekat tangga sekolah saya. Haha, Tapi saya selalu datang dengan harapan untuk berjumpa kawan. What the ... AND sebab tu jugak saya tak pernah pulang dengan kejayaan kan? Sebab niat saya yang salah :'( Ya Allah, ikhlaskan lah hati hambaMu untuk ke sekolah. Amin..


Semua dah siap-siap ke? Bagi saya minda saya yang belum siap. Secara fizikalnya, dikatakan 80% dah ready, tapi mental saya tak ready. Otak macam blank je. Haha.Pelik. Betul ke nak sekolah dah? Betul ke nak masuk form five ni? Tak sangka dari kecik-kecik kita bawak beg besar-besar,bawak buku tak ikut jadual, pakai baju sure terkena sos, pakai tudung senget benget, and sekarang saya dah form FIVE ! Wow, memang susah nak pecaya lah . Rasa macam sekejap je masa ni berlalu sedar-sedar dah nak SPM. Hulamak, kecut perut seyh.. Happy School Day ! Erghh ==' 


And,ada orang request saya update tentang harian sekolah saya, InsyaAllah saya akan update pasal sekolah okay :)


That's all for today, minda tengah blurr, kay tata Waalaikumsalam =,=

3 comments:

Farihah Ahmad said...

smlm baru shopping back to school utk my Adik ;)

dear yayah said...

rindu zmn skolah

dear yayah said...

rindu zmn skolah