3.2.12

Miss you :'(

Assalamualaikum.. Weyh.. Rindu gila dekat blog aku. About 1 week aku tak online. Cis, ketagih nak hupdate belog lah :) Hihi.. Uolls semua sihat ke? Hope sihat-2 semua.. At first nak lepas rindu dekat En.Blog nie. Ouh ya, sorry la. sekarang ni aku dah tak boleh online sebab broadband aku buat gilaks. Benci ahh. Aku punya sim dah expired. Sebab tak bayar 2bulan. Eyh? Pape je. By the way, banyak jugak cerita aku nak cerita dekat sini. Tapi konfem korang malas nak baca punya kan? So, aku better buat a short entry. Yeah. A shot entry for Mr.Blog :')
Hey. Penat lah. Tadi pegi merentas desa.I thought after balik dari sekolah boleh relax or tido. Tapi kena buat keje rumah pulak >; 
Korang tak sekolah ke? Jelly saya tau. Hahaha.
Tapi benda dah lepas kan. Lupakan jer.
Ho yeah see you next entry :D
Wassalam

No comments: