24.2.12

Nothing to say.

Assalamualaikum. Bloggie. Dah lama gile aku tinggal kan kau. Tak sangka nak dekat 3minggu dah. By the way ni semua sebab masalah teknikal my BB :'( 
Rindu nak cerita-cerita dekat bloggie. Tapi tak pe lah. Tak online pun bagus jugak. Tak payah nak sibuk-sibuk tawu pasal orang lain. Kan?? At least aku free dari gossip-gossip :')
Hoyeah, semenjak 2 minggu ni aku busy sangat dengan hal sekolah. Expecially about HOMEWORK. Tak pernah nak habis. Takpe.. Besabar mar. InsyaAllah semua ni pasti berakhir :)
Nak jadi orang berguna kena bersabar kan? Kan. So,sabar je yang mampu sekarang ni. 
Oh, dalam perancangan aku,aku ingat nak deactivate my FB. I think FB tak bagi ape-ape kebaikkan pun. So,its better I deactivate my acc. Is it? Tengoklah macam mana. Tu semua dalam perancangan. Tak pasti lagi :D 
Okaylah. bila dah lama tak hupdate blog, aku rasa otak aku blank+stuck pulak. Hahaha. Baik aku stop before aku merepek yang bukan-bukan.
Jumpa lagi lah weih. Rindu kau sangat-sangat my BLG. Bye Waalaikumsalam :D
 

No comments: