16.4.12

Update

Fuhhh.. Assalamualaikum bloggie.. :) Finally dapat pun aku update blog kan.Since bulan 2 haritu aku tak update langsung until now.. baru update :D Actually today was a bored day for me. Awal-awal  pagi lagi dah kena ceramah dengan cikgu. Oh yeah, ceramah sebab disiplin kelas aku teruk. Eh? By the way bukan senang taw kelas macam kami kena panggil directly dekat perhimpunan.. Dah tu dapat masuk bilik mesyuarat guru-guru.. Phewitt . Bila dah kena panggil semua tertanya-tanya mengapakah? kenapakah? apakah? So, bila dah pegi sana baru tawu PUNCA sebenar kami. Okay lah cikgu ada tanya tadi berapa percent yang kiteorang ready for SPM. On that time my mind was blurr.. Ahh.. What should I answer my teacher? Oh,, finally hati kecik aku berbisik "ammar,kau baru ready 5% lah " whooaa! 5% only? See that. Itu je kemampuan aku setakat ni. Even my mid-term just around the corner but I not ready yet. My life now so pressure :'(

No comments: