19.6.12

Motivasikan diri.

Assalamualaikum anak-anak bloger sekalian. :) 

Sorry lama tak update blog. Saya busy lorh. Opss! Bukan busybody but busy memotivasikan diri. Haha, Aku pegi kem weih! Kem tu bukan parents aku yang suruh or what. Kalau ikutkan, parents aku memang tak bagi pegi pun. Ye lah aku kan anak kesayangan diorang. Hik3 *Perasan sekejap* Fuhhh, 3 hari 2 malam aku dekat sana Alhamdulillah banyak mengajar aku. So masa dekat Kem kemanisan iman ni macam-macam yang aku dapat :) Alhamdulillah, ada perubahan positif yang jadi dekat diri aku :) Masa dekat kem ni baru kita tau yang kita ni sebenarnya tak lekang dari dosa! dosa! dan dosa!