13.7.12

Busy Life(Part 1)

Assalamuaalaikum.. *Ehem.. Setelah sekian lama aku tak update malam ni tetiba rasa nak post something. Saya semakin BUSY. Kadang-kadang saya bersungut jugak dalam hati. Tapi apa boleh buat. SIBUK dan PENAT hanya untuk sementara kalau nak dibandingkan dengan apa yang kita akan dapat nanti kan? First saya nak cakap Tahniah kepada diri saya sendiri kerana telah berjaya menyiapkan kerja khusus akaun. Ingatkan senang. Tapi ternyata teramatlah-amatlah susah. Kakak aku selalu pesan "sentiasa tabah" ehh? Terlebih tabah dah aku rasa :) *k stop merungut. Aku ingat lepas hantar kerja khusus akaun aku boleh relaks. Tapi sangkaan aku meleset 200%. You know what, kami kena buat kerja khusus addmath pulak.. Wow! I'm gonna be crazy! Serious aku cakap susah teramat sangat and aku tak hantar lagi. S E D I H ! 
Diri aku dah macam tak terurus masa buat kerja khusus akaun. Mana taknya, cikgu bagi tempoh sebulan untuk buat tapi aku buat dalam masa seminggu. Believe it or not? Sekarang tengah pulun nak buat kerja addmath pulak. Saya kembali tidak terurus >_<


 
macam-macam yang jadi masa buat kerja khusus akaun. And banyak menguji kesabaran aku. Tapi demi SPM yang ku cintai dan ku sayangi aku sabar jugak buat benda nie.  Fuuuuhhhhh* Mengeluh kegembiraan.. Ehh? Kawan yang banyak tolong aku buat akaun Inani dengan Suhaina. Sorry sebab banyak habiskan ink printer hampa. Harap Allah balas apa yang hampa dua dah buat untuk aku. And banyak jugak keja gila yang aku buat dengan sue. Kami pernah merempit malam-malam semata-mata nak pegi ambil pendrive dekat rumah Inani. Bayangkan. Bagi korang maybe semua ni macam 'alah, bukan susah pun' tapi bagi aku.. aku dapat rasa kesusahan masa nak buat akaun. And masa last day nak hantar akaun kat sekolah, ribut kuat plus hujan pulak.. aku dengan sue terpaksa tumpang kat kedai makcik fotostet tu untuk berteduh. Maklumlah sayang ketas keja akaun lagi. Takut terkena hujan.. And aku pulak sanggup berjaga pagi-pagi *ambil kesempatan tgk EURO and buat akaun sampai siap. Sampai terlajak and tak bangun pegi sekolah.. Oh! Saya dapat rasa pengalaman yang sangat-sangat beerti :') Finally Alhamdulillah kerja khusus akaun dah ada dalam genggaman cikgu aku. Itulah cerita saya :D


Muka kepuasan lepas berjaya menyiapkan kerja khusus Akaun 
:)

Jangan jadi macam kami yang suka buat kerja lambat-lambat. I mean jangan tangguhkan kerja kalau tak nak jadi macam kami.

No comments: