13.7.12

Busy Life(Part 2)

Continue from the Busy Life(Part 1)...

Sekarang dah masuk Julai. Eh bukan dah masuk Julai dah nak hampir penghujungnya pun. Ramadhan pun dah nak tiba, kehidupan aku sekarang bertambah-tambah busy. And aku dah mempunyai sikit kesedaran untuk berubah. Hahaha. I'm talking nonsense! Cakap je ada kesedaran tapi masih boleh online and update blog. Kesedarankah itu? :| Okaylah, sekarang aku rasa aku dah masuk FASA ke 2 sebelum ke peringkat SPM. Dekat sekolah banyak lagi bab yang kami tak sempat habis. And cikgu-cikgu semua tengah pulun nak buat kelas tambahan. Dulu boleh lah duduk rumah goyang kaki tengok tv apa semua. Tapi sekarang tak lagi. Semuanya dah berubah. Jadual harian semakin lama semakin padat. Cikgu-cikgu pun banyak bagi tekanan dekat kami. Fuhhhhh* mengeluh lagi... Aku dah dapat rasa debaran and bahang SPM semakin hampir. Banyak lagi yang aku tak study, tak hafal. Kesian parents aku kalau aku tak boleh bagi dyorang result yang okay :'( Entahlah, kadang aku selalu doa masa cepat berlalu. Aku tak sabar nak habiskan SPM. Tapi bila difikirkan balik, aku tak ready lagi. Aku memang belum bersedia. Muka aku tak nampak macam candidates SPM pun. Kan? Dahlah, ammar you must stop being a lazy girl ! Please :'\
Jadual di penuhi dengan tusyen sana tusyen sini, Tapi tak taw kenapa sekarang otak aku dah macam tak boleh terima apa-apa. Makin lama aku makin hilang fokus. Bila aku cuba nak fokus, tapi hati aku pulak suka fikir benda lain. Apa? Terkejut? Jangan ingat hati boleh cakap je. Hati pun boleh berfikir ler. Itu lah masalah aku. Susah untuk  F O K U S :'(

Akibat aku tak fokus masa kat tusyen :




kadang rasa tak guna jugak pegi tusyen sana sini kalau tak masuk otak :'(
Ya Allah pulihkan minda saya semula. Kembalikan kefokusan saya )':
Kesedaran melanda diri. Kesedihan melanda bila camera mini saya dah rosak *Tetiba. 




 mini camera saya masa okay.



mini camera saya cuma tinggal lense :'( 
Huaaa..sedih!

Sekarang bermula suatu permulaan dan kesibukan dalam mengulang kaji semula. struggle for spm :'|

No comments: