13.7.12

Rindu mereka!

Assalamualaikum! 
Saya disini ingin membuat statement bahawasa nya saya sangat merindui SEMUA ORANG. Terurtama kakak-kakak saya. Oh, sape penah rasa bila kakak kita ada kat rumah kita rasa rimas, tak suka, nyampah. Tapi bila dyorang takde kita rasa rindu sangat-sangat. Sape penah rasa? Harhar. Ayat agak kejam. Tapi tulah hakikat sebenarnya.  My sista Nadia and kakak selalu texting saya. Mereka suka meluahkan perasaan dekat saya. Kadang-kadang saya rasa terharu kerana mereka sudi berkongsi masalah dengan saya. And saya teringat kenangan saya dengan kak nadia sebelum dia balik rumah sewa haritu kami ada sembang pasal diri masing-masing.. Pernah aku tanya apa pendapat dia tentang aku. Dan katanya aku ni seorang yang ...

1. Baik *Walaupun kadang-kadang tu jahat jugak
2. Rajin * Lebih rajin dari dia
3. Ada keinginan untuk berubah.
4. Aku suka marah orang tak tentu pasal.
5. Susah nak terima teguran orang.
6. Kadang-kadang mereng tak tentu pasal
7. Gila-gila
8. Hahahahaha *masa ni aku tgh kembang hidung (-..-)
9. Kuat mengadu
10. Anak mak *sikit-sikit mama.Ehh?

Malam tu kami masing-masing meluahkan perasaan sambil tengah happy buatkan kad. Dia tolong aku buat kan kad harijadi. Banyak kenangan aku dengan dia... Dia janji dengan aku yang dia nak tolong buatkan Shaun The Ship untuk aku. Finally dia buat jugak. Tapi aku dah bagi dekat orang lain :')
Malam luahan perasaan tu aku dengan dia berjaya hasilkan dua kad. Sambil bersembang sambil buat kad. Jyeah! Finally siap pun kad tu.

Ini hasilnya..
 .
.
.
.

Tadaaaaa..
  
Yang ni kad yang dia nak bagi untuk kawan dia.
 
 
Cantik kan? :')


Yang ni kad yang aku nak bagi untuk kawan aku.
:)
 

Shaun The Ship yang dia bagi aku lekatkan dekat kad tu.
Motif? Saja nak tunjuk kreatif : D


Cepatlah balik. Banyak benda aku nak gosippp dengan hang .
Miss You.

And tak lupa jugak my first sista.. dia kalau balik suka belanja aku macam-macam. Kat bilik aku penuh buku-buku SPM yang dia beli. Tapi kesiankan. Aku tak buat pun. Sorry kakak. Ouh, cepatlah balik, saya rindukan awak sista :'(


sister saya yang sangat pemurah.
Semoga anda di murahkan rezeki :)

My last word.I miss them so much! Harap anda balik minggu depan. Boleh puasa sama-sama ;)
sekian.
wassalam
Selamat menyambut Ramadhan.

No comments: