14.7.12

Teruja !

Assalamualaikum.. Phewiit,,sepetang bersama Suhaina tadi buat otak aku rasa letih sangat. Mana taknya,asyik buat kerja khusus addmath je. So,aku ambil keputusan untuk ikut family aku pegi Tesco . Dekat sini ape je ada,so pegi tesco adalah pilihan yang terbaik.. So bila rasa nak release tension aku pun jalan sorang-sorang,bukan nak cari barang pun. Tapi saja nak buat survey sikit apa ada dekat Tesco tu. Lama tak pegi la katakan. Hikhikhok. So, saya tengok dekat situ dah ada jual kuih raya. Fulaweh, biar betik kan? Tapi tu kira normal lah, lagi berapa hari je dah nak masuk bulan Ramadhan. And yang tak tahan, dekat Tesco tadi dah ada jual kad hari raya. OMG! Bila ternampak kad tu terus tiba-tiba aku rasa sebak. Sebabnya.... tahun ni aku tak boleh raya sangat. Kena mengadap buku sebab nak T R I A L. Haihhh sedih..*lap air mata :'(


saya sebak tengok kad raya tersebut 
*Sobs..sobs..

Okay lah, stop buat perasaan sedih. Saya nak cerita sikit. Tadi saya ada beli sebiji bola untuk jantung hati saya . Bola tu nampak cantik sangat. Macam bola kristal. Jadi saya ambil bola tu untuk pegi scan, Sebabnya dekat situ takde price tag. So dah sampai tempat scan tengok tak boleh nak scan. Spoil mood saya je. 2 tempat saya cuba nak scan bola tu. Tapi tak boleh. So tak pe lah , ingat nak letak balik bola tu. Tapi.. adek saya memang nak sangat bola tu so dia masukkan dalam troli. Saya jalan lagi and saya pegi bahagian baju baby. And suddenly saya ternampak satu baju yang kartoon dia sangat-sangatlah omeyy and cute. Ingatkan nak beli untuk adik saya,Nurin. Tapi tu baju baby je. Harhar. Kesian adik saya. kempunan. Then kami pun round-round around the Tesco and  bila sampai tempat nak bayar, saya tengok barang-barang lain semua harga tak lebih 10 ringgit. Tapi bila masa bola di scan keluar la price tag dia yang berharga RM16.90. Saya yang tengok macam nak luluh jantung. Weiii, mahai gila kot. Bola kecik je pun harga punya mahai nak mammm.. On that time saya tengok muka papa, he looks so angry. Grrrrr* Aku ingat nak suruh cancel je dari ambil bola tu, tapi papa dah bayar dulu. Tak jadik nak cancel. Gila mahai bola tu baq hang. 

Ini bolanya :
 sangat mahai ler -_-



Ini kartoon yang comel tu:


  saya jadikan cartoon ni sebagai header untuk blog saya
comel kan? :

Dan ini adalah jantung hati saya.
Bola yang mahal tu nak bagi dekat jantung hati saya lah.

Her name is Aufa :
 


 

Sekian saja untuk hari ini.
saya sayang si kecik Aufa : D

No comments: