10.12.12

Perasaan marah.

Assalamualaikum :')

hai semorang.. Ekceli aku tengah update blog ni masa emosi aku tengah marah. Yes! Aku cepat marah sekarang. Taktahu kenapa,tapi makin menjadi-jadi pulak perangai aku ni. Reason? Idk. Semenjak dua menjak ni hati aku cepat sensitif. Aku tak tahu asyik nak beremosi je. Stress. Mungkin. Sejak duduk rumah perut aku cepat lapar. And bila tak ada makanan aku akan rasa nak menangis. You know what? Badan aku dah naik berkilo-kilo, boleh percaya? *Trust me baby* ada setengah orang cakap lapar and makan banyak time usia aku tengah meningkat ni normal. Oh  is that normal? I dont think so. Perut aku tengah berkeroncong sekarang ni, and there is no food in my kitchen. Ohmy! *lap air mata sekejap* macam-macam perasaan ada sekarang. Adakah aku ni jenis memberontak? Oh tidak, please hindarkan diri aku daripada mempunyai sikap memberontak. Tapi entahlah, aku pun tak tahu kenapa aku sensitif sangat sekarang. Bila tak dapat makanan,aku rasa macam nak marah, then bila mengadu dekat semorang yang perut tengah lapar and dyorang buat tak tahu aku rasa macam nak menangis. Menangis. Dan terus M E N A N G I S. Ada ke orang kisah pasal semua ni? Hahaha, really childish. So what? Terpaksa jugak simpan perasaan ni :') 
Okay,now aku tengah menahan perasaan. Perasaan lapar, nak menangis nak marah :'D 

 

No comments: